عاملان وحشت پیرزن و پیرمردهای اردبیلی به دام افتادند

به گزارش رکنا، جواد تقوی  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل  اظهار داشت: دو سارق طلاجات سالخوردگان در اردبیل دستگیر شدند که از این سارقان، طلاجات مسروقه به ارزش بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: سارقان با شناشایی افراد سالخورده که به تنهایی زندگی می کنند شبانه به منزل آنها رفته و با اعمال زور به سرقت طلا از آنان می کردند دستگیر شدند.

سارقان سریالی طلاجات در اردبیل دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل بیان کرد: اغلب این سارقان ادعا می‌کردند که به دلیل وجود وجه نقد و طلا در منازل سرقت‌های خود را به سرعت و به راحتی انجام می‌دهند که امیدواریم شهروندان وجه نقد، طلا و جواهرات خود را در صندوق امانات بانک‌ ها بگذارند و از قرار دادن آنها در منزل و مکان‌های سهل‌الوصول خودداری کنند.

تقوی تصریح کرد: از شهروندان خواست تا ضمن مراقبت از اموال خود، فرزندانشان را بیشتر مراقبت کنند تا با افراد غریبه و ناشناس هم صحبت نشده و از خرید و همچنین تزئین فرزندانشان با طلا خودداری کرده و به نوعی جلوی تحریک سارقان را بگیرند.

وی افزود: در سایه مشارکت مردم در بحث پیشگیری از سرقت، اقدامات خوبی در استان انجام شده و نسبت به سایر استان‌ها نرخ وقوع جرم سرقت در استان اردبیل کمتر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟