دستگیری چماق به دستان گرگان / 30 نفر یکدیگر را لت و پار کردند

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری عاملان نزاع دسته‌ جمعی در این شهر خبرداد.

محمد شیرازی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری دسته‌ جمعی در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد ۴ نفر اقدام به ضرب و شتم راننده یک دستگاه پژو پارس کرده و به‌محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند که در همین حین یکی از متهمان که عرصه را بر خود تنگ دید با سلاح سرد قصد حمله به پلیس را داشت که با سرعت عمل مأموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی گرگان بیان کرد: لحظاتی بعد، گزارش وقوع درگیری دسته‌جمعی در همان حوالی به پلیس اعلام شد که بار دیگر مأموران به آن منطقه اعزام و مشاهده شد جمعیتی در حدود ۳۰ نفر با چماق و سلاح سرد قصد ایجاد درگیری با یکدیگر را دارند که با درایت و اقدام قاطع مأموران، افراد متفرق شدند.

 شیرازی خاطرنشان کرد: حین متفرق کردن افراد، راننده یک دستگاه پژو ۲۰۶ با حرکاتی مجرمانه و مخاطره آمیز، زمینه ایجاد درگیری را فراهم کرد که با دخالت پلیس و استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، ماجرا پایان یافت و راننده ۲۰۶ به همراه ۲ نفر از عوامل اصلی درگیری نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه علت این درگیری، اختلافات شخصی بوده است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه پس از پایان درگیری و بازگشت مأموران به مقر انتظامی نیز راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی ۲۰۶ اقدام به تیراندازی به سمت ۴ نفر از شهروندان و مجروح کردن آنان کردند، گفت: تلاش‌ها برای دستگیری آنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟