رگبار 5 گلوله به جان جوان خوش تیپ لردگانی / پدر و مادر شوکه اند + فیلم گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 16.34M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14

قتل در خانمیرزا / به گزارش رکنا، روستای آلونی در چهارمحال و بختیاری این روز ها شاهد حجله جوانی به نام اسماعیل ابراهیم پور است جوانی که چند روز پیش بدنش پر از سرب داغ شد و به قتل رسید . خبر این حادثه به قدری دردناک بود که ماتم اهالی روستا آلونی را فراگرفته است.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

شامگاه پنجشبه 22 آبان ماه صدای تیراندازی های پی در پی اهالی خانمیرزا در لردگان را به بیرون از خانه هاشان کشاند. اسماعیل ابراهیم پور جوان 23 ساله به همراه دوستش به نام میلاد از روستا آلونی راهی روستای گوشکی بودند. این 2 جوان پس از خرید وسایل از سوپرمارکت توسط فرد یا افراد ناشناس مورد حمله با تفنگ قرار می گیرند و اسماعیل 23 ساله به ضرب 5 گلوله به قتل می رسد.

تهدید به قتل اسماعیل عملی شد

چند روز قبل از قتل هولناک در خانمیرزا، اسماعیل توسط چند جوان که ساکن روستا فولادشهر هستند تهدید به قتل می شود.

جانعلی هاشمی از بستگان اسماعیل ابراهیم پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه حوادث رکنا اظهار کرد : اسماعیل در شهرستان آلونی همراه با پدر و مادر خود ساکن بود. این حادثه بین روستا آلونی و گوشکی در خانمیرزا رخ داد. اسماعیل و دوستش میلاد پس از خرید از سوپرمارکت، پانصد متر از روستا گوشکی فاصله می گیرند که در این لحظه به سمت خودرو آن ها  تیراندازی می شود. اسماعیل که راننده ماشین بود پس از خوردن 5 تیر ، ضربه مغزی می شود و چند ساعت بعد فوت می کند.

پشت پرده قتل جوان 23 ساله در پژو پارس

وی ادامه داد : ما اطلاعی نداریم چه کسانی به میلاد و اسماعیل تیراندازی کرده اند. میلاد که در این حادثه جان سالم به در برده است به ماموران و خانواده اسماعیل اطلاع داد که خودرو قاتل  پژو پارس سفید بود.

وی اظهار کرد : پلیس در حال پیگیری است و درخصوص روند پرونده تاکنون اظهار نظری نکرده است. دیروز پیکر اسماعیل به خاک سپرده شد اما هنوز نمی دانیم قاتل او چرا دست به چنین جنایتی زده است. اسماعیل قبل از مرگش به علت درگیری با برخی از رستوران های بین راهی روستای گوشکی و چند جوان فولادشهری  به قتل تهدید شده بود.

عشق یا پول انگیزه قاتل اسماعیل؟

جان علی هاشمی در پایان گفت : ما به کسی مظنون نیستیم قتل اسماعیل را باید قانون پیگیری کند و ما از مسیر قانونی پیش خواهیم رفت. اسماعیل با کسی مشکل مالی یا عاشقانه ای نداشت. پدر و مادر اسماعیل معلم بازنشسته هستند. آنها وضعیت روحی مناسبی ندارند و قتل اسماعیل همه چیز را به هم ریخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟