3 مظنون به قتل امیرعلی پاشاییان پسربچه 4 ساله بستان آبادی دستگیر شدند +عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدعلی نایب زاده گفت : این افراد به همراه پرونده تحقیقاتی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود : با تلاش نیروهای انتظامی محلی جسد امیر علی پاشاییان که سه روز قبل ناپدید شده بود پیدا شد.

جزئیات بیشتری از چگونگی این رخداد تلخ و انگیزه عامل و یا عاملان ربودن این پسر بچه منتشر نشده اما بازتاب آن نگرانی هایی را در منطقه دامن زده است.

جنازه تکه تکه امیرعلی پیدا شد

 پیدا شدن جسد امیرعلی چهارساله اهل بستان آباد که صبح سه شنبه مقابل خانه شان ناپدید شده بود، تمام امید خانواده اوبرای بازگشت او به آغوش خانواده اش نقش برآب شد.

امیرعلی جلوی در خانه شان ربوده شد

صبح سه شنبه بود که مادر امیرعلی جلوی در حیاط خانه ایستاد تا دختر هشت ساله اش به نام مهشید که برای خرید سبزی بیرون از خانه رفته بود برگردد.

امیرعلی هم در کوچه مشغول بازی شد و همان موقع یکی از همسایه ها مقابل در خانه امیرعلی، مشغول حرف زدن با مادر امیرعلی شد.

چند دقیقه بعد مادر امیرعلی به کوچه سرک کشید و متوجه شد که خبری از پسرش نیست. وقتی محله های اطراف را گشتند و ردی از پسرک پیدا نشد، موضوع را سریع به پلیس اطلاع دادند.

دوربین های مدار بسته اطراف خانه امیرعلی بررسی شد. اما به دلیل مه آلود بودن هوا تصویر روشنی به دست نمی داد.

قتل هولناک پسر 4 ساله در بستان آباد / جنازه تکه تکه امیرعلی پیدا شد + عکس

جسد امیرعلی پیدا شد

غروب روز پنجشنبه در حالی که بیش از دو روز از گم شدن امیرعلی می گذشت، جسد مثله شده پسر چهار ساله در حالی که در یک گونی کنار رودخانه در روستای ارجان آذربایجان شرقی رها شده بود کشف شد.خانواده امیرعلی که ساکن بستان آباد هستند،جسد را شناسایی کردند. روستای محل کشف جسد، در نزدیکی بستان آباد است.

گفته می شود یک چوپان جسد امیرعلی را دیده بوده است. خبرهای محلی حاکی از آن است که قاتل امیرعلی یک جوان معتاد است که شناسایی شده اما متواری است.این در حالی است که خانواده امیرعلی اعلام کردند هیچ کدورت و دشمنی با کسی نداشته اندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟