آخرین خبر از مرگ دلخراش عطا فرمانبر در پیست موتورسواری/ مادرش تشریح کرد + فیلم
حجم ویدیو: 16.28M | مدت زمان ویدیو: 00:02:23

به گزارش رکنا ، دو هفته پیش خبری تحت عنوان (مرگ جوان مشهدی در پیست موتورسواری) منتشر شد، به تازگی عکسی در صفحه اینستاگرام عطا فرمانبر مبنی بر موافقت اهدای اعضای این نوجوان 16 ساله مشهدی، توسط مادر متوفی بارگذاری شده است.

درخواست مادر نوجوانی که در پیست موتورسواری درگذشت: مقصرین را بازخواست کنید/ اعضای بدن عطا اهدا شد

مقصران را بازخواست کنید/ اعضای بدن عطا اهدا شد

مادر عطا فرمانبر در پست دیگری اینگونه از مسؤولان درخواست کمک و پیگیری برای حق فرزند خود دارد: از تمام مسؤلین بالادست خواهش می‌کنم زودتر جوابگوی این اتفاق باشند و تمام کسانی که قصور در مرگ پسر من داشتند و تمام سایت‌های خبری که خبرهای دروغ و عکس واقعیت روچاپ کردن رو مورد بازخواست قرار بدهند تا شاید مرحمی بردل داغدیده من مادر باشد، جان عطا به چه راحتی گرفته شد فقط و فقط به خاطر بی‌مسولیتی یک عده که حتی نمیتونن ایمنی یک مجموعه ورزشی رو تامین کنند.

اون شخصی که به پسرمن زده نه خودش نه خانواده حتی یک زنگ نزده تسلیت بگه واقعا که کمال بی‌انسانیتی روداره حق عطا نباید پایمال شود.

وی در کپشن فیلم بارگذاری شده لحظه برخورد موتور با عطا که نخستین بار در همین خبرگزاری منتشر شد اذعان کرد: این فیلم خودش گویای تمام واقعیت‌ها هست حالا شماهرچقدر میخواهید فیلم های دیگه رو که قشنگ نشون میده موتور چطوربه سرعطامیخوره روکتمان کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟