پنجه طلای شیراز بازداشت شد / سرقت به روش دزدان علی دایی

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری یک گردنبند قاپ در شیراز و کشف 2 میلیارد ریال طلای مسروقه از وی خبر داد این سارق گردنبندها را به شیوه سارقان علی دایی می قاپید.
سرهنگ "کاووس حبیبی"  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره گردنبند قاپی در نقاط مختلف شهر شیراز توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت از عابران پیاده، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس از مالباختگان مشخص شد هنگام تردد در خیابان گردنبند طلای آنان توسط سارقان موتورسوار سرقت و بلافاصله از صحنه متواری می شده اند.

کشف 2 میلیارد گردنبند طلای مسروقه در فارس

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی پلیس، در نهایت هویت متهم اصلی این پرونده شناسایی و وی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارق، چند رشته گردنبند طلای مسروقه به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد، افزود: با تلاش مأموران، همدست این سارق نیز شناسایی و در یک عملیات دیگر دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی های تکمیلی پلیس به 20 فقره گردنبند قاپی در سطح شهر شیراز اعتراف کردند، تصریح کرد: در این خصوص صحنه های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس به شهروندان هشدار داد: از جابجایی طلا و جواهرات قیمتی به همراه خود خودداری و در هنگام عبور از مکان های خلوت مراقب اموال همراه خود باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟