قتل خونین در تفریح 7 دوست / در فسا رخ داد

فرمانده انتظامی "فسا" گفت: با تلاش افسران پلیس آگاهی این شهرستان، عاملان درگیری منجر به قتل جوان 25 ساله در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند.
به گزارش رکنا ،  سرهنگ "محمدهاشم قسام" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در بخش "شیب کوه" شهرستان فسا، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که 7 نفر جوان که با هم دوست بوده‌اند با یکدگیر درگیر و منجر به قتل یکی از آنها شده است.

دعوای دوستان منجر به قتل شد/دستبند قانون بر دستان قاتل و همدستانش در کمتر از 48 ساعت

فرمانده انتظامی "فسا" با بیان اینکه در تحقیقات تخصصی و بررسی صحنه وقوع جرم، متهمان شناسایی شدند، اظهار کرد: با اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های فسا و سپیدان، یک سواری پراید که عاملان درگیری با آن در حال فرار بودند در یکی از محورهای شمالی استان توقیف شد.
سرهنگ "قسام" با بیان اینکه در این خصوص قاتل به همراه 5 نفر از دوستانش که در صحنه درگیری حضور داشته‌اند در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟