گاف بزرگ بچه محل دزد در سایت دیوار

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی گفت: 5 مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت خانه از کلانتری 138 جنت آباد برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان داشت: محتویات پرونده نشان از آن داشت، سارق از روی دیوار حیاط وارد ساختمان محل سکونت مال باخته شده و با شکستن شیشه پنجره به علت عدم حضور ساکنین در چند مرحله اموالی از قبیل یک دستگاه لپ تاپ DELL، یک دستگاه گوشی تلفن همراه سونی، جارو برقی، کارواش خانگی، پول نقد و ... به ارزش حدود 2 میلیارد و 200 میلیون ریال سرقت کرده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: کارآگاهان در تحقیقات میدانی موفق شدند، مشخصات ظاهری سارق را بدست بیاورند.

آگهی لب تاپ سرقتی

وی با اشاره به اینکه مشخصات لب تاپ آگهی شده در سایت دیوار با لب تاپ شاکی مطابقت داشت، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، کارآگاهان موفق شدند فروشنده لب تاپ به نام کامران را در مخفیگاهش در حوالی جنت آباد جنوبی دستگیر و در بازرسی از آن مکان سایر اموال مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی اظهار داشت، منزل شاکی در حوالی محل سکونتش بوده و با اطلاع از وضعیت مالی و اینکه شاکی مدتی است که در منزل سکونت ندارد برای تامین هزینه مصرف موادمخدر دست به سرقت زده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح کامران به بزه انتسابی با قرار صادره از سوی مرجع قضائی متهم برای تحمل کیفر روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 626569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟