عامل  برهم زدن زندگی خانواده کردستانی دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی دانش پور رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان، مبنی بر اینکه فردی ناشناس دائماً از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی برای او مزاحمت ایجاد می‌کند و قصد برهم زدن زندگی‌اش را داشته است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان کردستان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان کردستان ادامه داد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده، شاکی مدعی بود فرد مزاحم با استفاده از اکانت‌ها و آی‌دی‌های مختلف به او پیام ارسال می‌کند و آسایش او را برهم زده است.

سرهنگ دانش پور در ادامه عنوان کرد: با انجام تحقیقات تخصصی کارشناسان این پلیس، در کم‌ترین زمان ممکن متهم مورد شناسایی قرار گرفت و تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی توصیه کرد: آگاه باشیم که عکس شخصی خود را درشبکه‌های اجتماعی در معرض دید عموم قرار ندهیم تا بتوانیم با این عمل، آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را به حداقل ممکن برسانیم.

او خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریت‌های سایبری به همکاران ما گزارش دهند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت‌ها و صفحات اجتماعی صورت بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 626398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟