دستگیری افراد مسلح در جاده های خوزستان

به گزارش رکنا، سردار سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده ای خودرو، محموله و احشام در سطح محورهای مواصلاتی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی و پلیس شهرستان شوش با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، اعضای این باند ۸ نفره را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش شناسایی و بلافاصله به محل اختفاء سارقان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیات های جداگانه و هدفمند اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر‌ کردند، افزود: در تحقیقات اولیه پس از اعتراف یکی از سارقان مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار صالحی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و ۳ دستگاه موتورسیکلت به کار رفته در سرقت ها، یک قبضه اسلحه شکاری و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

به گرازش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 626390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟