سمیرا موبایل دزد حرفه ای بی آر تی ها و بازار میوه و تره بار / مراد همدستش بود

به گزارش رکنا ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و مردی و اعتراف به ۲۵ فقره جیب بری در بازار تره بار و اتوبوس BRT خبرداد و گفت: مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد.

 سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی"  اظهار داشت: خانمی با در دست داشتن دستوری از دادسرای ناحیه ۱۰ تهران به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهارکرد، گوشی موبایلش در بازار میوه و تره بار خانی آباد از داخل کیفش سرقت شده است.
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست آوردند، گوشی سرقتی در اختیار خانمی به نام سمیراست، توضیح داد: در رصد‌های اطلاعاتی به دست آمد سمیرا سابقه دار بوده و پیش‌تر چندین مرتبه دستگیر شده است.
این مقام انتظامی افزود: مخفیگاه سمیرا در حوالی میدان حر شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی سمیرا در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا ۲ دستگاه گوشی سرقتی نیز کشف شد.

کشف ۲۵ فقره جیب بری در تهران

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به خرید گوشی‌های سرقتی از زن و مردی به نام شیرین و مراد اعتراف کرد، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه شیرین و مراد در حومه تهران شناسایی و هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ عزیزخانی گفت: هر دو متهم که سابقه دارند به ۲۵ فقره جیب بری در بازار میوه و تربار و خطوط BRT و فروش گوشی‌های سرقتی به سمیرا اعتراف کردند.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از دستگیری تمامی اعضای باند با تلاش کارآگاهان ۲۲ تن از مال باختگان شناسایی شدند و هر سه متهم برای سیرمراحل قانونی روانه دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 626192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟