پیشکسوت دفاع مقدس در راه امر به معروف در همدان کتک خورد

به گزارش رکنا ، عوامل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با حضور در منزل یکی از ضابطان امر به معروف که توسط چند زن و مرد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، از او دلجویی کردند.

 ظهر امروز مجموعه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در منزل جلال صابریون یکی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس که به خاطر انجام امر به معروف توسط چند نفر مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود، حضور یافتند و از او دلجویی کردند.

در این مراسم این آمر به معروف به تشریح چرایی ضرب و شتم خود پرداخت و گفت: در جریان تذکر لسانی به چند خانم بدون حجاب که همراه با همسرانشان بودند، مورد بی‌احترامی قرار گرفتم.

مرد همدانی به خاطر تذکر به بی حجابی کتک خورد


جلال صابریون با بیان اینکه یکی از آقایانی که همراه این خانم‌ها بودند شروع کردند به توهین گفت: آنها حرف‌‌های رکیک و زشتی زدند که انسان از بیان آنها شرم می‌کند، بعد هم گفتند «به تو مربوط نیست و راهت را بگیر و برو».

وی ادامه داد: بنده به این آقا گفتم «من با شما مودبانه صحبت می‌کنم و توهینی نکردم» که او نیز با صدای بلند فریاد زد که «می‌گویم برو»، همین که خواستم با موتورم حرکت کنم، دیدم همین آقا به سمت دیگر موتور آمد و ضربه محکمی به سرم زد که کلاه کاسکتم به زمین خورد و از چند جا شکست.

این آمر به معروف و نهی از منکر افزود: یکی دیگر از آقایانی که همراه این خانم‌ها بود به سمتم آمد و ضربه محکمی از ناحیه شکم به پهلوی سمت راستم زد و یکی هم به سرم.

وی با اشاره به اینکه این آقایان تا می‌توانستند کتکم زدند و من هم در تمام این مدت فقط دستم را روی صورتم گرفته بودم که از این ناحیه آسیب نبینم گفت: قسمت عجیب موضوع اینجا بود که خانم‌ها نیز به با آقایان همراه شدند و شروع کردند ب ضرب و شتم بنده، آن هم با فحاشی.

صابریون با بیان اینکه بنده ضابط امر به معروف هستم و کارت آن را نیز به همراه داشتم اظهار کرد: بعد از این جریان و حضور چند نفر برای نجات بنده از زیر دست و پای این افراد، در بین فحاشی آنها با ۱۱۰ تماس گرفتم، اما هرچه زنگ زدم کسی در محل حضور نیافت در صورتی که در این مواقع پلیس باید سریع سر صحنه حضور یابد.

وی با اشاره به اینکه در این میان این خانم‌ها و آقایان فرار کردند گفت: البته بنده شماره پلاک خودرو را برداشتم، در آن اطراف دوربین مداربسته نیز وجود داشت که احتمالا اتفاقات را ضبط کرده است.

این آمر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در حال حاضر شکایت خود را تنظیم کرده‌ام و منتظرم تا نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان نیز در این دیدار ضمن دلجویی از این ضابط امر به معروف بر لزوم توجه به این فریضه الهی تأکید کرد و گفت: همه باید در جامعه نسبت به سلامت جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام یاسر مظاهری حمایت از آمران به معروف را یکی دیگر از موضوعات دانست و افزود: مطالبه‌گری در حوزه احیای امر به معروف از مباحثی است که می‌تواند زمینه وجود جامعه‌ای سالم را مهیا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 626140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟