کلاهبرداری در قالب کارت امداد خودرو در ساوه / 75 کارت جعلی امداد خودرو کشف شد

سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در انجام تحقیقاتی از تماس‌های مشکوک فردی با شهروندان تحت عنوان نماینده یکی از شرکت‌های خودروساز و برنده شدن آنان برای دریافت کارت امداد خودرو مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را آغاز کردند و مشخص شد بعد از این که با شهروندان تحت این عنوان و طرح برنده شدن آنها برای دریافت کارت امداد خودرو تماس حاصل می‌شود، فردی به درب منزل فرد مالباخته مراجعه کرده و با ارائه کارتی جعلی و فاقد اعتبار به آنان، مبلغ 389 هزار تومان از آنان دریافت می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان بررسی‌هایی تخصصی را در این خصوص آغاز کردند و موفق شدند متهم پرونده را در حال تردد در یکی از خیابان‌های شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی این فرد تعداد 75 عدد کارت جعلی امداد خودرو و یک دستگاه کارتخوان کشف شد.

وی بیان داشت: تاکنون دو نفر از افرادی که در سطح شهرستان به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، شناسایی شده و تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، برای پیگیری می‌توانند با پلیس آگاهی شهرستان در تماس باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟