کرونا از دانشجوی تهرانی  پسری شوم ساخت + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل زن جوانی با چهره ای آشفته پای در اداره پلیس گذاشت و از سرقت گوشی موبایلش از سوی جوان موتور سواری خبر داد.

ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که زن جوان در حال عبور از خیابان بوده که پسر جوانی سوار بر موتور جلوی او توقف کرده و سپس با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی موبایل آیفون مدل بالا می کند و در ادامه با سرعت پا به فرار می گذارد.

زن جوان که در این صحنه غافلگیر و شوکه شده بود نتوانسته بود شماره پلاک موتور سارق تکرو را بردارد و در ادامه ماموران برای تحقیقات و دستگیری سارق جوان وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات به سراغ دوربین های مداربسته در صحنه سرقت رفته و پی بردند که پسر جوان در حالیکه ماسک بهداشتی روی صورتش داشته دست به این سرقت زده و شماره پلاک موتور وی نیز مخدوش شده بود.

تجسس های پلیسی ادامه داشت که ماموران در جریان سرقت های مشابه دیگری قرار گرفتند که در بررسی های فیلم دوربین مداربسته مشخص شد سرقت های گوشی موبایل از سوی سارق موتور سوار که ماسک بهداشتی روی صورت دارد انجام گرفته است.

افشای راز سرقت ها در فضای مجازی

ماموران در گام بعدی تحقیقات به یکی از طعمه های سارق جوان رسیدند که سرنخ خوبی از دزد تکرو در اختیار ماموران قرار داد.

طعمه سارق جوان به ماموران گفت: در یکی از سایت های اینترنتی کالا در جستجوی خرید گوشی موبایل بودم که گوشی موبایل خودم را با همان قاب خودم که روی آن بود مشاهده کردم که برای فروش آگهی کرده بود.

همین کافی بود تا ماموران به بهانه خرید گوشی سرقتی، دزد جوان را به محل قرار بکشانند و متهم وقتی برای فروش گوشی سرقتی پای در محل گذاشت از سوی ماموران دستگیر شد.

سرقت به خاطر کرونا

مهرداد ابتدا ادعای بیگناهی می کرد اما وقتی در برابر 8 زن جوان که آن ها را هدف سرقت قرار داده بود قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

پسر جوان در اعترافاتش گفت: دانشجو هستم و وضعیت مالی معمولی داشتیم اما از زمان شیوع ویروس کرونا، پدرم و خودم بیکار شدیم و دیگر نمی توانستم هزینه های دانشگاه را پرداخت کنم به همین خاطر با یکی از دوستانم از دوستانم در خصوص شرایط سختی که برای خودم و پدرم پیش آمده بود صحبت کردم که او پیشنهاد سرقت را داد و من نیز وسوسه شدم و پذیرفتم.

مهرداد افزود: با پرسه زنی در خیابان ها طعمه هایم که خانم ها بودند را شناسایی می کردم و سپس با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی موبایل آنها می کردم و گوشی های سرقتی را نیز از طریق سایت های خرید و فروش کالا مثل سایت دیوار می فروختم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 625124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟