قاتل پس از 3 سال از اعدام نجات یافت / در مشهد رخ داد

به گزارش رکنا ، محمود رفسنجانی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از رهایی یک محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف مشهد خبر داد و عنوان کرد: با تلاش‌های مستمر و همت والای اعضای شعبه سفیران ضامن آهو محکوم به قصاص پس از سه سال از زندان آزاد شد.

رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ و در پی یک درگیری و قتل یکی از طرفین، پرونده قتل در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مطرح شد که در نهایت پس از طی مراحل قانونی، متهم به قصاص نفس محکوم شد.

وی افزود: اعضای شعبه سفیران ضامن آهو با برگزاری جلسات مستمر و صحبت با اولیاء دم و بیان ارزش و جایگاه بخشش در نزد خداوند و رسول گرامی اسلام (ص) موفق به کسب رضایت اولیاء دم شدند.

رفسنجانی ضمن قدردانی از اعضای شعبه اول سفیران ضامن آهو بیان کرد: در حال حاضر سه شعبه با عنوان سفیران ضامن آهو فعالیت دارند که با تأسی از حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به عنوان پیام آوران صلح و آشتی برای جلب رضایت اولیاء دم در پرونده‌های منتهی به قصاص نفس موفقیت‌های چشم گیری داشته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟