قاتل جوان زنجانی دستگیر شد / سلاخی جوان توسط پیرمرد در خواب

به گزارش رکنا ،  رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پیرمرد ۸۱ ساله که همسایه جوان خود را در خواب به قتل رسانده بود از سوی پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، افزود: این پیرمرد، حوالی ساعت ۲ بامداد چهارشنبه /۱۴ آبان ماه/ وارد منزل مقتول شده و این مرد جوان ۴۴ ساله را در حالیکه خواب بوده با استفاده از ضربات چاقو به قتل رساند.

وی با بیان اینکه این حادثه خونین در بافت قدیمی شهرستان ماهنشان اتفاق افتاده است، اظهار داشت: وقتی همسر و فرزندان مقتول متوجه حضور این پیر مرد در منزل مسکونی خود شدند وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در نهایت این قاتل مسن نیز به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.

رحمتی، افزود: متاسفانه این مرد جوان به علت شدت صدمات وارده به کام مرگ فرو رفت و موضوع قتل نیز از سوی عوامل انتظامی و قضایی شهرستان ماهنشان در دست پی گیری و بررسی است.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: افراد اگر خشم و عصبانیت خود را کنترل کرده و برای رسیدن به حقوق خود، متوسل به قانون شوند در این صورت متضرر نشده و آسیب نخواهند دید.

رحمتی، خویشتن‌داری و صبوری در برابر مشکلات و ناملایمات ایجاد شده را امری لازم و ضروری دانست و افزود: برای دوری از نزاع و قتل، باید از اقدام خودسرانه خودداری کرد که در غیر این صورت ندامت و پشیمانی به بار خواهد آمد و نتیجه ای جز زندان یا قصاص دربر نخواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟