تصادف دزد خیابان های تهران در صحنه سرقت

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق موبایل قاپ در تهرانپارس و کشف 26 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: 27 مرداد ماه سال جاری پرونده ای با موضوع دستگیری سارق گوشی قاپ توسط ماموران کلانتری 126 تهرانپارس به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: متهم در اظهارات خود اعلام کرد که حوالی غروب 26 مرداد ماه در محله تهرانپارس به همراه همدست خود اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان می کنند که حین فرار با خودروی عبوری تصادف کرده و همدستش متواری و او نیز دستگیر شد.

موبایل قاپ تهرانی در صحنه سرقت تصادف کرد

این مقام انتظامی درباره شیوه قاپ زنی این متهم، گفت: با همدستی یکی از دوستانم در خیابان های خلوت پرسه می زدیم و با انتخاب سوژه از بین اشخاصی که در حال مکالمه با تلفن بودند در یک لحظه به آنها نزدیک شده و تلفن همراهشان را سرقت می کردیم و به رهگذران به قیمت هایی بین 1 تا 3 میلیون می فروختیم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: با توجه به محدوده زمانی و مکانی اعترافات متهم و دعوت از مال باختگان و انجام مواجهه حضوری، 26 نفر از شکات، متهم را به عنوان سارق خود شناسایی کردند.

سرهنگ مجیدی در خاتمه گفت: متهم پس از مواجهه با اسناد و ادله پلیسی به سرقت از مال باختگان اعتراف کرد که پس از تکمیل تحقیقات، از سوی مقام قضائی روانه زندان شد؛ تلاش برای دستگیری همدست او از سوی پلیس ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟