مهربانی مرد شیطان صفت با زنان ایلامی / همه بی آبرو شدند

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی عامل کلاهبرداری و تهدید از شهروندان به بهانه فالگیری و رمالی خبر داد.

سرهنگ علی جمالی، رئیس پلیس فتا ایلام در این خصوص گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت با موضوع کلاهبرداری از وی پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه عنوان داشت که از طریق آگهی درج شده در شبکه‌های اجتماعی با شخصی که ادعای فالگیری و رمالی و حل کردن مشکلاتش را داشت، ارتباط گرفته و متهم در جهت حل کردن مسائل روحی و روانی از وی درخواست ارسال تصاویر خصوصی اش را کرده است و پس از دسترسی به تصاویر با تهدید شاکی نسبت به انتشار آن‌ها اقدام به اخاذی از وی کرده است.

دسترسی به تصاویر خصوصی به بهانه فالگیری و رمالی / مرد پلید در ایلام بازداشت شد

سرهنگ جمالی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد و در برابر مستندات ارائه شده به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: متهم با درج آگهی جعلی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی با قربانیان ارتباط برقرار کرده و با دسترسی به تصاویر خصوصی آن‌ها از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

رئیس پلیس فتا ایلام به هموطنان توصیه کرد: با نظارت مستمر فرزندان در فضای مجازی به آن‌ها بیاموزند که ازارسال اطلاعات به خصوص تصاویر شخصی و خانوادگی خود برای افراد ناشناس خودداری کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir  بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟