دستگیری پدر همدانی در بهترین شب زندگی پسرش / علت چه بود؟

به گزارش رکنا، حسین افشاری روز جمعه اظهار داشت: این مجلس عروسی به استناد قانون بی‌درنگ تعطیل شد و عوامل برگزاری به جرم تهدید سلامت مردم راهی بازداشتگاه شدند تا در دستگاه قضایی به تخلفات آنها رسیدگی شود.

او با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در مرکز استان گفت: پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی بارها به مردم اطلاع رسانی شده و از طریق رسانه‌ها و جراید به طور مستمر هشدارهای لازم داده می‌شود اما عده‌ای هنوز بی‌توجهی می‌کنند.

بازداشت برگزارکنندگان عروسی کرونایی در همدان

فرماندار همدان با بیان اینکه دورهمی‌ها مهمترین عامل شیوع بیماری کرونا است افزود: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تبعات سنگین در پی دارد و از این رو با هماهنگی دادستان، صاحبان منازل و یا تالار و رستورانهایی که مجالس عروسی، عزا و هر گونه مهمانی برپا می‌کنند بدون هیچ اغماض و گذشت اعمال قانون می‌شوند.

افشاری خاطرنشان کرد: صاحبان چنین مجالسی علاوه بر تحمل مجازات سرپیچی از قانون، ضامن خسارت جانی و مالی مبتلایان حاضر در آن مراسم نیز هستند.

او با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی گفت: شرکت در اجتماعات و مراسم‌ها موثرترین راه برای جلوگیری از شیوع این بیماری است و خانواده‌ها تا جای امکان در خانه بمانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟