پنجره باز خانه جمشید را به وسوسه شیطانی انداخت / در تهران فاش شد

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری سارق منزلی خبرداد که با دیدن باز بودن پنجره منزل مال باخته تصمیم به سرقت گرفته بود.

به گزارش رکنا ،  سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" گفت: دهم مرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 136 فرجام تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی بیان داشت: مال باخته اظهار داشت ، دهم مرداد ماه سارق یا سارقان از طریق پنجره رو به کوچه وارد منزلم شده و تلفن همراه و وسایل آشپزخانه و ... به ارزش 10 میلیون تومان سرقت کرده اند..
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان برای کشف پرونده عازم محل سرقت شدند و موفق شدند سارق که جمشید نام داشت را شناسایی کنند .
این مقام انتظامی گفت: با شناسایی سارق و هماهنگی با مقام قضائی، متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

پنجره باز دزد تهرانی را وسوسه کرد

وی توضیح داد: جمشید معترف شد، سرقت را قبول دارم و در شب سرقت وقتی دیدم پنجره منزل شاکی باز است وارد محل شدم و اموال را سرقت کردم و به چندین نفر فروختم و در ازای آن حدود یک میلیون تومان بدست آوردم و گوشی تلفن همراه را خودم استفاده کردم.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح متهم به جرم سرقت پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و متهم با قرار مجرمیت روانه زندان شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟