به گزارش رکنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک قالیشویی در حوالی کمر بندی دوم تهران مقادیر کالای قاچاق دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی بیان داشت: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام شدند و هویت دقیق مالک قالیشویی را شناسایی و به دست آوردند، متهم مقادیر فراوانی تب سنج دیجیتالی در این مکان دپو و جمع آوری کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از قالیشویی اخذ شد.
این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در این رابطه مالک قالیشویی دستگیر شد، ابراز داشت: در بازرسی از داخل قالیشویی تعداد 840 تب سنج دیجیتالی فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد.
سرهنگ ولی پور با بیان اینکه متهم به قاچاق بودن کالاها اعتراف کرد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 5 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، اضافه کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟