کشف 25 میلیاردی لوازم آشپزخانه قاچاق در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ " علی ولی پور گودرزی " اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه در انباری در حوالی خیابان فدائیان اسلام، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در رصد های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد یکی از مغازه داران شوش مقداری لوازم خانگی قاچاق تهیه و در داخل انبار یک مجتمع تجاری جمع آوری کرده است که هویت مالک لوازم خانگی و محل دقیق آنها شناسایی شد و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: در بازرسی از داخل انبار 987 قلم لوازم خانگی از قبیل: زود پز، گوشتکوب برقی و ... فاقد مجوزهای گمرکی و فاکتور خرید کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 25 میلیارد ریال برآورد و کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.

به گفته سرهنگ گودرزی، در این رابطه مالک کالاها دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟