جزئیات سرقت مسلحانه از یک مهدکودک لاکچری در پاسداران / شلیک به پلیس در صحنه فرار

رئیس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری 3 سارق مسلح که قصد داشتند از مهدکودکی تعطیل سرقت کنند، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا ملکوتی" گفت: صبح روز جمعه نهم آبان ماه، خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر اینکه راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری 206 قصد سرقت از مهد کودکی را دارند، بلافاصله گشت انتظامی کلانتری 102 پاسداران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.
وی تصریح کرد: با حضور گشت خودرویی کلانتری 102 پاسداران به نشانی اعلامی ماموران اعزامی مشاهده کردند، راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی پژو206 با استفاده از دیلم در حال تخریب در ورودی یک مهد کودک می باشند.

شلیک با سلاح گرم با ماموران پلیس تهران

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه سارقان با مشاهده گشت انتظامی قصد فرار از محل داشتند، گفت: دستور توقف و ایست صادر و یکی از سارقان که خود را در حله محاصره ماموران دید با استفاده از سلاح گرم به سمت ماموران یک تیر شلیک که ماموران گشت کلانتری موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهمان را خلع سلاح کنند.

کلانتر محله پاسداران با بیان اینکه در این عملیات هر سه متهم دستگیر و به همراه خودروی همراه به کلانتری انتقال یافتند، افزود: متهمان 40 تا 45 ساله به جرم ارتکابی در کلانتری اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟