وحشتناکترین جزیره ایران در آبادان ! / مردان مخوف در این جزیره چه می کنند؟ + عکس

به گزارش رکنا ، آبادانی ها روز گذشته شاهد تیراندازی های رعب آور در جزیره شادمانی این شهرستان بودند.

طرح بزرگ توریستی تفریحی جزیره شادمانی که قرار بود یکی از بزرگترین طرح های توریستی در استان خوزستان باشد باعث رعب وحشت برای اهالی منطقه ساحلی آبادان شده است.

چند سال پیش طرح گردشگری جزیره شادمانی که گفته می شد یکی از بزرگترین طرح گردشگری در استان خوزستان است به اجرا در آمد این جزیره که به منظور شادمانی شهروندان آبادانی در ضلع شمال شرقی آبادان و در رودخانه بهمنشیر واقع شده است. پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، استاندار خوزستان طرح عظیم گردشگری جزیره شادمانی آبادان با هدف ایجاد قطب گردشگری و جذب سرمایه در استان را مورد تائید قرار داد.

جزیره شادمانی آبادان قرار بود که در ۴۸ هکتار از اراضی حاشیه ‌ای رودخانه بهمنشیر احداث شود که متأسفانه در سال های اخیر این جزیره به عنوان یکی از مخوف ترین جزیره های منطقه بشمار می رود اهالی منطقه ساحلی آبادان بارها به دلیل تیراندازی های مکرر باسلاح های جنگی از سمت جزیره شادمانی ابراز نگرانی کرده اند که در پنجشنبه 8آبان ماه نیز شاهد چندین مورد تیراندازی از سمت جزیره شادمانی آبادان بوده ایم.

 در شامگاه اکثرا در جزیره شادمانی تیراندازی های خوفناکی صورت می گیرد برخی از افراد می گویند که فروشندگان سلاح اقدام به آزمایش اسلح هایشان می کنند و باتوجه به اینکه ممکن است افراد مسلح از درون جزیره به سمت بلوار ساحلی تیراندازی کنند باعث می شود  کمتر کسانی در موقع شب به بلوارساحلی بروند .

گفتنی است باتوجه به نخلستانی بودن ، تاریکی هوا ، صعب العبور بودن و نبود جاده به سمت جزیره شادمانی مأمورین پلیس برای گشت زدن به این منطقه محل تردد ندارند.

لازم به ذکراست باتوجه به اینکه اکثر مسئولین شهرستان آبادان ساکن منطقه حفاظت شده بریم می باشند اکثرا این تیراندازی هارا کتمان می کنند این درحالی است که این تیراندازی ها باعث نگرانی مردم منطقه ساحلی آبادان شده است.

به دنبال اجرای طرح خلع سلاح و عاملین تیراندازی در شهرستان آبادان افراد زیادی دستگیر و سلاح های جنگی و غیرمجاز قابل توجهی کشف وضبط شده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

جزیره

 

کدخبر: 621747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟