دلارفروش های میدان تجریش راز کثیفی داشتند

به گزارش رکنا ،  رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 3 فروشنده دلارهای تقلبی و کشف 3 هزار دلار تقلبی خبر داد .

سرهنگ کارآگاه سید "علی شریفی"  اظهار داشت: بیست و نهم شهریور ماه گزارشی از سوی شهروندان با موضوع فروش دلارهای تقلبی در میدان تجریش به پلیس آگاهی تهران اعلام شد و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

کشف 3 هزار دلار تقلبی در تهران

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران افزود : بررسی های اولیه پلیسی نشان از صحت خبر دریافتی داشت و کارآگاهان موفق شدند فردی به نام " هوشنگ " را دستگیر و در بازرسی های بدنی از وی 2 هزار قطعه دلار تقلبی کشف کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: با انتقال هوشنگ به پلیس آگاهی متهم در بازجویی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد، مدتی است دلار های تقلبی را از دو مسئول یک شرکت بازرگانی در حوالی بلوار کشاورز می خرد و با قیمتی پایین تر از قیمت واقعی می فروشد.

کشف دلار تقلبی در میدان تجریش / 3 مرد دستگیر شدند

وی با بیان اینکه پس از شناسایی شرکت بازرگانی با هماهنگی های قضائی هر دو مسئول شرکت در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از داخل گاوصندوق شرکت یک هزار قطعه دلار تقلبی کشف شد.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت : با دستگیری نفرات اصلی این باند مشخص شد که دلارها تقلبی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده و قرار بوده با قیمت بسیار پایینی از طریق واسطه ها فروخته شود.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: متهمان برای تکمیل تحقیقات پلیسی دراختیار این پایگاه قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟