اعدام قاتل یک جوان در کن سولقان / مرگ دو جوان به خاطر یک حرکت بچه گانه !

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر 26 اردیبهشت سال 97 بود که پسر جوانی به نام میثم در یکی از پارک های منطقه کن سولقان با جوان دیگری به نام حمید شانه به شانه شد و در ادامه نگاه های آنها به هم گره خورد.
همین اتفاق کافی بود بین آنها درگیری لفظی رخ دهد و در ادامه حمید که در حالت عادی نبود درگیری را به سمت دعوا فیزیکی برد و بین آنها درگیری بالا گرفت و شاهدان ماجرا در فکر میانجیگری و جدا کردن آنها بودند که ناگهان میثم غرق خون روی زمین افتاد و حمید که دست به چاقو شده بود با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشت.


دستگیری قاتل فراری


میثم غرق خون به بیمارستان منتقل شد اما پسر جوان به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا با جنایی شدن این تراژدی تلخ تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات میدانی به سراغ شاهدان درگیری رفته و با سرنخ های به دست آمده و چهره نگاری به کمک شاهدان، عامل جنایت که میثم نام دارد شناسایی شد و مشخص شد میثم پس از تنه زدن به حمید با او درگیر شده و با چاقو دست به این قتل زده است.
تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری میثم شدند و پسر جوان پس از دستگیری به درگیری خونین در پارک اعتراف کرد.
میثم در اعترافاتش گفت: من حمید را نمی شناختم و چون مشروبات الکلی می خورم و می ترسم در حالت مستی از من زورگیری کنند یا با من دعوا کنند چاقو همراهم است و روز حادثه مست بودم که با پسر جوان شانه به شانه شدم و او عنوان کرد که من از روی عمد این کار را کردم اما من به او گفتم که عمدی نبوده و اتفاقی بهم خوردیم.
وی افزود: بحث بین ما بالا گرفت که پسر جوان مرا به عقب هل داد و من که مست بودم روی زمین افتادم و وقتی از روی زمین بلند شدم چاقویم را ازجیبم بیرون کشیدم و نمی دانم چه شد که چاقو را به او زدم و فقط دیدم پسر جوان غرق خون روی زمین افتاده و پا به فرار گذاشتم.


حکم اعدام برای پسر جوان


بدین ترتیب با اعترافات میثم به قتل حمید پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و قضات با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص و تحقیقات پرونده که نشان از قاتل بودن این جوان داشت حکم اعدام را برای میثم صادر کرده و این حکم در دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت.
بنابر این گزارش، گروه صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران چند بار جلساتی را برای رضایت و بخشش برگزار کردند اما اولیای دم اصرار به اعدام داشتند تا اینکه میثم هفته گذشته در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت و اجرای حکم اعدام، این پرونده جنایی بسته شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟