شیطان کردستان زنان را به مردان پیشنهاد می داد + جزییات هشدار آمیز

مرد شیطان صفتی  که به جرم کلاهبرداری تحت عنوان همسریابی در صفحه اینستاگرام به انتشار تصاویر خصوصی از شهروندان اقدام می‌نمود شناسایی و دستگیر شد.

اخاذی / به گزارش رکنا، :سرهنگ مهدی دانش پور، رئیس پلیس فتا استان کردستان در تشریح این خبر گفت: با مراجعه فردی که با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی کلاهبرداری از حسابش به مبلغ 900 میلیون ریال شده بود، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی پرونده در اینستاگرام صفحه‌ای به نام همسریابی آنلاین مشاهده کرده است و پس از برقراری ارتباط به مدیر صفحه مبلغ نهصد میلیون ریال جهت شروع دوستی با یک خانم که مدیر صفحه آن را معرفی کرده بود واریز کرده است، اما پس از پرداخت پول و با تماس‌های بعدی شاکی کسی جوابگو نبود.

کشف پرونده همسریابی و اخاذی با وعده ازدواج

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات تخصصی کارشناسان این پلیس، در کم‌ترین زمان ممکن متهمان مورد شناسایی قرار گرفتند و تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام مسئول بابیان اینکه شیوه و شگردهای متفاوتی توسط کلاهبرداران برای اخاذی در فضای سایبری وجود دارد، به کاربران هشدار داد: ضمن رعایت ملاحظات امنیتی، اخلاقی و رعایت حریم خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی، از اعتماد بی‌جا و پرداخت وجه به افراد غیر جداً خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان از عموم مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟