6 مرد با بی آبرویی وارد خانه ها در پردیس می شدند

به گزارش رکنا،   فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: باند سارقان رصد داخل منازل با دوربین شکاری در شهرستان پردیس منهدم شد.

سرهنگ محمد حسن محمدی روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: اعضای این باند با استقرار در آپارتمان ها و رصد منازل توسط دوربین شکاری ورود و خروج صاحبخانه را تحت نظر می‌گرفتند و پس از خالی شدن منزل اقدام به سرقت می‌کردند.

وی با اشاره به سایر شگردهای سارقان اظهار داشت: سارقان به جز رصد داخل منازل با دوربین شکاری پس از ورود به منزل با دستگاه فلز یاب ابتدا به سراغ طلا های صاحبخانه رفته و در مرحله بعدی لوازم منزل را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: سارقان بدون ترس و واهمه در طی ساعات روز با استفاده از قیچی آهن بر و سایر ابزار در منازل را باز کرده و اقدام به سرقت می‌کردند.

دزدان دوربینی که خانه مردم را دید می زدند قبل از سرقت دستگیر شدند

محمدی گفت: اموال مکشوفه شهروندان مانند طلا، تلوزیون، ضبط صوت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، جاروبرقی، بخارشو و سایر اموال در پی دستگیری 6 سارق این پرونده در محل اداره اگاهی شهرستان پردیس نگهداری می‌شود و مالباختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود به این اداره شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به دستگیری 4 متهم دیگر در فضای مجازی، اظهار داشت: این افراد با ترفندهای فربیکارانه اقدام به خالی‌کردن حساب بانکی شهروندان می کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟