قتل دلخراش در صحنه سرقت موبایل جوان تهرانی + جزییات هشدار آمیز

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، صبح روز شنبه 3 آبان امسال ماموران پلیس تهران درجریان مرگ مرموز پسر جوانی در یکی از بیمارستان های تهران قرار گرفتند و همین کافی بود تا بازپرس دشتبان از دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات را صادر کند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

ماموران پی بردند که پسر جوان چند ساعت قبل همراه یکی از دوستانش به بیمارستان منتقل شده و هر دو در بیمارستان بستری شده اند که یکی از آنها به کام مرگ فرو می رود.

بررسی ها نشان از آن داشت که این 2 جوان سوار بر موتور در یکی از اتوبان های تهران بوده که تصادف کرده و به بیمارستان منتقل شده اند و یکی از آنها در این حادثه به کام مرگ فرو رفته است.

قتل در صحنه سرقت موبایل

بدین ترتیب ماموران به سراغ پسر جوان که روی تخت بیمارستان بود رفته و تحقیقات را آغاز کردند که در این مرحله مشخص شد تصادف یک جنایت بوده است.

پسر جوان در تحقیقات پلیسی گفت: من راننده موتور بودم و دوستم پشت من نشسته بود و در حال عبور از اتوبان باقری بودیم که گوشی موبایل دوستم زنگ خورد و او گوشی اش را جواب داد و شروع به صحبت کرد و من نیز رانندگی می کردم.

وی افزود: در مسیر بودم که احساس کردم 2 جوان موتور سوار در تعقیب مان هستند تا اینکه آنها به ما نزدیک شدند و در یک لحظه گوشی موبایل دوستم را قاپیدند و چون این اتفاق در یک لحظه صورت گرفت که دوستم تعادلش را از دست داد و همین باعث شد موتور واژگون شود و هر دو با موتور روی زمین افتادیم و دزدان پا به فرار گذاشتند.

پسر جوان ادامه داد: به شدت زخمی شده بودم و گیج بودم اما دوستم بیهوش شده بود که مردم به کمک آمدند و ما را به بیمارستان منتقل کردند که در بیمارستان شنیدم دوستم به خاطر ضربه محکمی که به سرش وارد شده بود روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

سارقان فراری

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی های بیشتر به محل حادثه و به سراغ شاهدان ماجرا رفتند و حرفهای پسر جوان مورد تایید قرار گرفت و مشخص شد که 2 موتور سوار پس از نزدیک شدن به 2 جوان دیگر اقدام به قاپیدن موبایل آنها کرده که همین باعث زمین خوردن 2 پسر جوان شده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده دستور داد تا جسد پسر جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و دوربین های مداربسته نزدیک محل حادثه مورد بازبینی قرار گیرد تا ماموران سرنخی از عاملان این سرقت مرگبار به دست آورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟