عکس زنان در آرامستان رویان روی سنگ ها بازگشت + عکس

به گزارش رکنا، کامبخش سالاریاظهار داشت: مزار شهرستان رویان در اختیار اداره اوقاف و هیات امنا بوده است. این خطا نیز ازسوی آن‌ها سرزده است. ما امروز در آرامستان حضور پیدا کرده و قبور متوفیان بانو که عکس‌شان با رنگ پوشیده شده بود، را پاک کردیم.

وی علت این اقدام را اشتباهِ فردیِ یکی از اعضای هیات امنا اعلام کرد و افزود: هیات امنا با مراجعه به خانواده‌های چهار متوفایی که تصویر قبور با رنگ پوشانده شده بود، از آن‌ها عذرخواهی خواهند کرد.

رئیس شورای شهر رویان گفت: در جلسه امروز (۵ آبان ماه) نیز هیات امنا اعلام کرد که از قبل برای پاک کردن تصویر بانوان متوفی اطلاعیه داده بودیم با این وجود مقرر شد که از خانواده‌های این متوفیان دلجویی شود.

عذرخواهی هیات امنا از خانواده‌های متوفیان

علی شادمان (فرماندار رویان) نیز گفت: این خطا فردی بوده است و ما هم نسبت به آن تذکر داده‌ایم و موضوع نیز رفع اثر شد.

وی با بیان این مطلب که نباید این خطا صورت می‌گرفت اما این اشتباه بدون نظرخواهی از اداره اوقاف و هیات امنا، تنها از سوی یک فرد صورت گرفته است، ادامه داد: به رئیس اداره اوقاف ابلاغ کردیم و آن‌ها نیز اقدامات لازم را انجام دادند و درنهایت در کوتاهترین زمان ممکن؛ ۴ قبر موردنظر به حالت اول بازگردانده شد. این قبور متعلق به بانوان مسن بود اما اگر جوان هم بودند از آنجا که تصاویر آن‌ها با حجاب کامل بر روی قبور حکاکی می‌شود، مانعی برای حضور تصاویر وجود ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟