آخرین خبر از پرونده کتک خوردن دختر آبادانی / 2 مرد به دادستانی احضار شدند + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 16.23M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01

به گزارش رکنا، حمید مرانی‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان گفت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات در ماجرای کتک خوردن یک دختر جوان در این شهر ، اقدام به احضار این افراد برای بررسی صحت و سقم ادعای ضرب و شتم دختر جوان توسط آن‌ها، کرده است. در حال حاضر یکی از دوربین‌های مداربسته مستقر در محل حادثه برای بازیابی اطلاعات به مراجع ذی‌ربط ارائه شده و به محض دریافت اطلاعات آن، تحقیقات تکمیلی را ادامه می‌دهیم.
دادستان آبادان گفت: قبل از این ماجرا از سوی دختر جوان علیه این پرسنل شرکت نفت شکایتی در سیستم قضایی ثبت نشده و فقط در اردیبهشت ماه سال جاری این دختر جوان علیه فردی که دوست این مرد بوده است، شکایتی را دایر بر سرقت اموال در شعبه دوم دادیاری دادستانی آبادان درج کرده بود. 

این خانم که مورد ضرب و جرح قرار گرفته، به پزشکی قانونی ارجاع شده است. این خانم به واسطه اتفاق اخیر، از این پرسنل شرکت نفت شکایت کرده است و قوه قضاییه نیز با جدیت و به صورت ویژه شکایت مذکور و پرونده را رسیدگی خواهد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان نیز درباره این حادثه اظهار داشت: خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می‌رود و همراه خود مواد آتش‌زا و مقداری اسید نیز داشته است که در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته و به تازگی اخراج شده و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده است، افزود: در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده که اقدامات قضایی در مورد طرفین صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی در ادامه بیان داشت: طبق اظهارات دختر آبادانی موارد دیگری نیز مطرح شده که در این خصوص تحقیقات در حال انجام است. مأمور نگهبانی نیز که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده، بازداشت و روانه زندان شده است.اما در پی انتشار فیلم کتک زدن دختر جوانی از سوی دو زن در شهرستان آبادان، پلیس نیز واکنش نشان داد.
در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی که دو زن یک دختر جوان را مورد ضرب و جرح قرار داده بودند و از همسایگان درخواست تماس با پلیس ۱۱۰ را داشتند بلافاصله پس از تماس‌های مردمی، پلیس آبادان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حاضر شد و طرفین نزاع را به کلانتری منتقل کرد.
تحقیقات اولیه پلیس حاکی از اختلاف قبلی دختر جوان با این خانواده بود که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات پلیس آغاز شد و طرفین نزاع پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟