کار زشت نازنین و نادر با تهرانی ها / اعتراف به نقشه های پلیدی که در سر داشتند

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری زن و مردی کلاهبردار که با دایر کردن دفتر فروش خودرو و جعل مهر و سربرگ شرکت خودروسازی داخلی بیش از ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" در تشریح این خبر گفت: یکم تیر ماه پرونده ای به دادخواهی ۳ تن از شهروندان، با موضوع کلاهبرداری در کلانتری ۱۰۱ تجریش تشکیل و با حسب دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع و در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم قرار می گیرد .

این مقام انتظامی ابراز داشت: محتویات پرونده حاکی از آن بود، زن و مردی به نام نازنین و نادر عاملیت فروش محصولات خودروهای داخلی دایر و ۳ دستگاه خودروی پژو پارس را به نام شاکیان ثبت نام و در مجموع ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال از شاکیان دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: در موعد تحویل خودرو، هنگامی که شاکیان به دفتر خودرو مراجعه می کنند ، متوجه تخلیه دفتر فروش می شوندو با پیگیری و استعلام از مدیریت شرکت های خودروسازی مشخص می شود، قراردادها فاقد کد شناسایی بوده و اصالت ندارند و متهمان با جعل اسناد و اوراق و مهر شرکت خودروسازی از شاکیان کلاهبرداری و گریخته اند.

زن و مرد تهرانی با وعده فروش خودرو پولدار شدند

سرهنگ شریفی با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند پس از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه نازنین و نادر را در شمال تهران شناسایی کنند، بیان داشت: هر دو متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در با اشاره به اینکه متهمان به ۴ فقره کلاهبرداری اعتراف کردند، افزود: هر دو متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار صادره از سوی دادسرای ناحیه یک تهران روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟