خانواده جوان کفترباز پلیس آبادان را با سنگ زدند + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 21.62M | مدت زمان ویدیو: 00:02:57

به گزارش رکنا ، در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل طی یک هفته در خیابان ذوالفقار 41 منطقه ذوالفقاری شهرستان آبادان موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارق یا سارقین بصورت ویژه در دستور کار مأمورین دایره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت. 

 مأمورین با استفاده از منابع اطلاعاتی و مخبرین و همچنین بازبینی دوربین های مداربسته متوجه شدند که سرقت ها توسط فردی سابقه دار و کفتر باز که ساکن خیابان ذوالفقار41 است صورت گرفته است.

 در همین راستا مأمورین دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان ساعت 6صبح روز پنجشنبه یکم آبان  ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری متهم اقدام کردند.

دستگیری جوان آبادانی هنگام کفتربازی / او سارق خانه ها بود

پلیس در آن لحظه متهم را مشاهده کرد در آن وقت صبح بر روی پشت بام در حال کفتر پرانی است و به محض رویت مامورین از روی پشت بام به پایین پرت شد که بلافاصله دستگیر شد و  با سنگ به مامور حمله ور شد ومامور به صورت جزئی مصدوم شد .

 با سر و صدای متهم خانواده اش از خواب بیدار شده و به کمک او آمدند و اقدام به سنگ پرانی به سمت مامورین کردند که با هوشیاری مأمورین متهم دستگیر و به پلیس آگاهی آبادان تحول داده شد.

 در بازرسی از مخفیگاه متهم لوازم سرقتی متعلق به مالباختگان کشف شد گفتنی است تمامی اهالی خیابان ذوالفقار41 که از سرقت ها ومردم آزاری متهم خسته شده بودند برای دستگیری متهم به کمک مامورین آمده بودند.

متهم در بازجویی های پلیس به چندین فقره سرقت منزل از همسایگانش اعتراف کرد.

متهم گفت در یک هفته اخیر از راه پشت بام منزل شان از منزل 3 نفر از همسایگان خود سرقت کرده است وی گفت به بهانه کفتر بازی منازل همسایگان را چک می کرده  و زمانیکه از خالی بودن خانه ها اطمینان پیدا می کرده است وارد منازل میشد و اقدام به سرقت منزل می کرد.
متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 619629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟