پویا در شوخی زن و شوهری مهتاب را به قتل رساند / در تهران رخ داد

به گزارش رکنا، بامداد دهم آذر ماه سال 98 مرد جوانی به نام پویا هراسان با پلیس تماس گرفت و از مرگ مرموز همسر 32 ساله اش به نام مهتاب خبر داد. وی که هراسان بود گفت :صبح وقتی از خواب بیدار شدم متوجه شدم همسرم جان سپرده است .من نمی دانم چه بلایی سر او امده است.

با این تماس ماموران پلیس به خانه وی در خیابان شریعتی رفتند و جسد زن جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد .پویا که خودش را غم زده نشان می داد مدعی بود همسرم سابقه بیماری داشته و احتمالا به همین خاطر در خواب جان سپرده است.

اعتراف به همسرکشی در تهران / مرگ مرموز زن جوان در خانه

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی علت فوت زن جوان را خفگی اعلام کردند پویا به عنوان مظنون به قتل بازداشت شد و این بار به قتل همسرش اعتراف کرد .

مرد 35ساله گفت: من و مهتاب ۵ سال قبل با هم ازدواج کردیم و صاحب یک فرزند شدیم .اما همیشه با هم اختلاف داشتیم .نیمه شب بار دیگر با هم درگیر شدیم و من در اوج عصبانیت پارچه ای را دور گلویش پیچیده و او را خفه کردم. من صبح برای این که پلیس را گمراه کنم به دروغ گفتم از نحوه مرگ همسرم بی خبر هستم.

پویا به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کردند و از طرف نوه خردسالشان نیز قصاص خواستند.

جنایت هولناک در اتاق خواب / زن جوان کشته شد

سپس متهم در جایگاه ویژ ‌ایستاد و ادعای تازه‌ای را مطرح کرد.

وی گفت : قبول دارم همسرم را کشتم ولی مرگ او اتفاقی و طی شوخی رخ داد.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من و همسرم با هم اختلاف داشتیم اما اختلاف ما به حدی نبود که تصمیم به قتل او بگیرم. ما مانند همه زوج ها با هم اختلاف نظر داشتیم .آخرین با هم شوخی می‌کردیم که پارچه ای را دور گلویش پیچیدم. او خودش هم می دانست با او شوخی می کنم. به همین خاطر می خندید. اما که یک باره دیدم حال مهتاب بد شد.من که شوکه شده بودم پارچه را از دور گلویش باز کردم. چون همسرم سابقه بیماری داشت فکر کردم به خاطر بیماری حالش بد شده اما یکباره متوجه شدم دیگر نفس نمی کشد.

وی ادامه داد: باور کنید من قصد کشتن همسرم را نداشتم و مرگ او اتفاقی و طی شوخی رخ داد.من بعد از بازداشت تحت فشار روانی به قتل همسرم اعتراف کردم. اما حالا واقعیت را می گویم. من هرگز راضی به مرگ همسرم نبودم.

با ادعای این متهم ، قضات دادگاه پرونده را برای ازسرگیری تحقیقات به دادسرا برگرداندند تا با تکمیل تحقیقات زوایای پنهان این ماجرا برملا شود.

با تکمیل تحقیقات پویا بار دیگر در دادگاه از خود دفاع می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟