پایان کار سارق چاقو به دست آبادانی پس از 2 ماه فرار + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، مرداد ماه امسال پسر 15 ساله ای در مقابل سینما نفت آبادان بود که 2 جوان شرور سوار بر موتور جلوی راهش را گرفتند و با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی موبایل او کرده و سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند اما ماموران که در صحنه این زورگیری حضور داشتند خیلی زود موفق به دستگیری یکی از دزدان شدند.

ماموران تجسس کلانتری 15 احمد آباد برای دستگیری دیگر عامل این سرقت خشن وارد عمل شدند و متهم با اطلاع از دستگیری همدستش به مخفیگاهش بازنگشته و ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق فراری شدند.

ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه سارق فراری را در مخفیگاه جدیدش دستگیر کردند و متهم در همان تحقیقات ابتدایی به زورگیری از پسر 15 ساله و 4 سرقت دیگر اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش گفت: در سرقتها با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی موبایل طعمه هایشان می کرده برای اینکه ردی از خود به جا نگذارد موتور سیکلتش بدون پلاک بوده است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی اش در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 617090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟