آزار شیطانی پسر 15 ساله توسط مرد تهرانی / زن این مرد کرونا داشت + عکس

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل زن جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران در شعبه 4 بازپرسی پیش روی بازپرس پرونده عنوان کرد پسر 15 ساله ام از سوی یک مرد در انباری خانه اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات و دستگیری عامل این اقدام شیطانی وارد عمل شوند و در این مرحله پسر 15 ساله که سامان نام دارد هدف تحقیق قرار گرفت.

اقدام شیطانی با پسر 15 ساله

سامان در تحقیقات پلیسی گفت: 5 روز بود که در یک مغازه الکتریکی در لاله زار کار می کردم که صاحب کارم از من خواست یک سیم کارت بخرم که در منطقه ظهیرالاسلام بودم که یک موتوری به سمتم آمد و خودش را دوست دایی ام معرفی کرد و گفت که برای کار به کمک او برویم.

وی افزود: دایی ام در کار نصب هواکش فعالیت می کند و برخی اوقات نیز من به کمکش می رفتم و فکر کردم این مرد دوست دایی ام است به همین خاطر سوار بر موتورش شدم که شروع به حرکت درکوچه پس کوچه ها کرد، اعتراض کردم که کجا می رویم مرا با چاقو تهدید کرد و در آخر در منطقه شهدا در جلوی خانه ای توقف کرد و با تهدید چاقو مرا به داخل ساختمان برد.

پسر 15 ساله ادامه داد: ساعت 4:15 دقیقه بود که مرا با تهدید چاقو به انباری ساختمان برد و پس از آزار و اذیت در ساعت 4:30 توانستم از دست مرد شیطان صفت فرار کنم.

کارآگاهان در این مرحله از پسر نوجوان شنیدند که مرد شیطان صفت یک شلوار جین، با تیشرت سفید و کلاه نقابدار داشته و 35 ساله است که در ادامه ماموران به بررسی دوربین های مداربسته در مسیر حرکت پسر نوجوان پرداختند که مرد جوان با مشخصاتی که سامان داده بود هماهنگی داشت اما این مرد شماره پلاک موتورش را مخدوش کرده بود.

تهدید خانواده سامان از سوی مرد شیطان صفت

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که مادر سامان به اداره پلیس مراجعه کرد و از تهدیدهای 2 مرد اجیر شده از سوی مرد شیطان صفت پرده برداشت.

مادر سامان گفت: چند روز قبل 2 مرد در نقش نیکوکار به خانه برادرم رفته و با تهدید چاقو خواستند تا ما رضایت بدهیم و اگر این کار را نکنیم دست به کار خطرناکی می زنند و در ادامه 2 مرد فریبکار با مراجعه به محل کار پسرم شماره تلفن مرا به دست آوردند و چند روزی است که مرا تهدید می کنند و حتی به محل کارم نیز مراجعه کرده اند.

شناسایی خانه مرد شیطان صفت

کارآگاهان در این مرحله به کمک سامان خانه ای را که اقدام شیطانی در آنجا صورت گرفته بود در منطقه شهدا شناسایی کردند و مشخص شد مرد شیطان صفت مدتی است به خانه اش مراجعه نکرده است و همسایه ها عنوان کردند مدتی است که زن این مرد به سفر رفته و خودش نیز مدتی است به خانه مراجعه نکرده است.

در ادامه شماره پلاک خودرو و موتور مرد شیطان صفت به د ست آمد و شماره پلاک خودرو و موتور این مرد در اختیار ماموران پلیس قرار گرفت و دستور توقیف و دستگیری متهم صادر شد.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه مرد شیطان صفت دستگیر شد اما این مرد 35 ساله ادعا کرد که پسر نوجوان را هدف آزار و اذیت قرار نداده است.

اعتراف به اقدام شیطانی

متهم در ابتدا گفت: در خیابان بودم که پسر نوجوان ادعا کرد که پول ندارد و خواست تا او را به خانه شان برسانم که به او گفتم اول به خانه خودم می روم که پول و وسیله بردارم که وقتی به جلوی خانه ام رسیدیم پسر نوجوان 20 هزار تومان از من گرفت و رفت.

مرد شیطان صفت سعی داشت خود را بیگناه معرفی کند اما وقتی پیش روی سامان قرار گرفت و در تناقض گویی هایش گرفتار شد پرده از اقدام شیطانی اش برداشت.

مرد شیطان صفت به ماموران گفت: همسرم 25 روز قبل به خانه پدرش در یکی از شهرستان های اطراف تهران رفت که در آنجا متوجه شدیم کرونا گرفته و خودش را در همان خانه پدری اش قرنطینه کرد و در این مدت تنها بودم و وقتی پسر 15 ساله را دیدم شیطان فریبم داد و او را سوار بر موتورم کردم.

وی افزود: چون می ترسیدم پسر بچه را به داخل خانه ببرم و همسایه متوجه ماجرا شوند او را به انباری خانه بردم و تصمیم شومی که در سر داشتم را به اجرا گذاشتم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 616607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟