11 بار زندانی شدن هم این جوان تهرانی را آدم نکرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "هادی زمانیان" رئیس کلانتری 111 هفت چنار گفت: ساعت یک بامداد شب گذشته واحد گشت کلانتری 111 هفت چنار حین گشت زنی در محله نواب به رفتارهای مردی در کنار خودروی پیکان وانت ایستاده بود و با مشاهده آنان پا به فرار گذاشت ظنین شده و دستور ایست صادر کرد.

وی افزود: متهم بدون اعتنا به هشدار ماموران همچنان به فرار خود ادامه داد و در طول مسیر تعدادی ابزار آلات که در داخل جیبش بود را به بیرون پرتاب می کرد.

دستگیری سارق جوان

کلانتر محله هفت چنار با اشاره به این که ماموران موفق شدند پس از تعقیب و گریزی متهم را دستگیر کنند تصریح کرد: در بررسی خودروی وانت پیکان مشخص شد که متهم با تخریب شیشه و بازکردن در خودرو و همچنین کشیدن سیم کاپوت قصد سرقت باطری خودرو را داشته که حضور ماموران در محل مانع از سرقت باطری شده است.

سرقت پس از 11 بار زندان

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهم 47 ساله به کلانتری مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر و تا کنون 11 مرحله روانه زندان شده است.

سرهنگ زمانیان با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به 30 فقره سرقت باطری خودرو پس از رهایی از زندان و فروش آن به ضایعاتی اعتراف کرد، اضافه کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 616177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟