نقطه زنی دقیق پلیس / بازداشت دزد یک خانه در نانوایی محل

به گزارش حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "مسعود برجی" سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت : شهریور ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت خانه در کلانتری 126 تهرانپارس تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

سرقت در برابر چشمان صاحبخانه

وی بیان داشت: شاکی برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی دعوت و اظهار کرد: 8 شهریور ماه در حال استراحت بودم که ناگهان با شنیدن صدایی بیدار و متوجه شدم شخصی در اتاق پذیرایی حضور دارد، با باز کردن در اتاق سارق یک دستگاه گوشی آیفون را سرقت و به سرعت گریخت.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در ادامه بیان داشت: با توجه به اظهارات شاکی کارآگاهان به محل وقوع سرقت رفته و با بازدید از صحنه جرم متوجه شدند قفل در خانه شاکی خراب بوده و سارق از این فرصت استفاده کرده و وارد خانه شده است .

دستگیری سارق در نانوایی

این مقام انتظامی افزود : با کشف سرنخ های موجود کارآگاهان در گام بعدی با پایش محدوده جغرافیایی جرم و احتمال اینکه سارق محلی باشد موفق شدند رد پای سارق را در نانوایی محل پیدا کنند که پس از اخذ دستور قضائی جمشید به عنوان مظنون اصلی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : جمشید پس از دستگیری به جرم خود معترف و از کرده خود اظهار پشیمانی کرد و با رضایت مال باخته ، پرونده برای رسیدگی قضائی به دادسرا ارسال شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 616149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟