توبه مرد شوم تهرانی شکست / او چه می کرد؟

به گزارش رکنا ، رئیس کلانتری۱۱۵رازی از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد و گفت: متهم پس از 4 سال زندانی بودن، دوباره مرتکب سرقت شده است.
سرهنگ "منصور زمانی" گفت: ساعت 19:00 روز گذشته واحد گشت کلانتری ۱۱۵ رازی برای پیشگیری از وقوع سرقت درحال گشت زنی در حوالی خیابان ولیعصر بودند که متوجه شدند شخصی در حال تخریب یک ‌دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفیدرنگ پارک شده در کنار خیابان می باشد.
وی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع به این شخص نزدیک ولی این فرد به محض مشاهده ماموران، بلافاصله سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بنلی شده و از محل گریخت، افزود: ماموران با مسدود کردن مسیر متهم موفق شدند وی را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

دستگیری سارق موتورسیکلت / دزد تهرانی توبه اش را شکست

این مقام انتظامی تصریح کرد: با استعلام موتورسیکلت متهم مشخص شد که موتور بنلی متهم 34 ساله سابقه ثبت سرقت در کلانتری ۱۶۰خزانه دارد و موتورسیکلت مسروقه است.
رئیس کلانتری رازی با بیان اینکه متهم به همراه دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی بنلی و آپاچی به کلانتری انتقال یافت، اضافه کرد: متهم به سرقت هر دو دستگاه اعتراف و در گام بعدی تحقیقات پلیسی، هر دو مال باخته شناسایی و به کلانتری رازی دعوت شدند.
وی ابراز داشت: متهم در کلانتری اظهار داشت، حدود ده روز است از زندان آزاد شده و چهار سال به جرم سرقت لوازم خودرو زندانی بوده است و پس از آزادی مجددا دست به سرقت زده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟