5 زن قزوینی در دام راننده مینی بوس شیطان صفت + عکس اعدام مجرم

قاتل زنجیره ای / به گزارش رکنا، این راننده 37 ساله 5 زن میانسال را سوار مینی‌بوس مسافربری خود کرده ، به بیابانها برده و آنها را قربانی شرارت خود کرد. مهدی که همسر و کودکی 8 ساله دارد با خونسردی تمام صحنه 5 قتل را بازسازی کرده و از تجاوز خود در یکی از این موارد سخن گفت.

قتل هولناک کیمیا شجاعی زن 52 ساله در قزوین

جنایات فجیع مهدی از 16 اردیبهشت 88 آغاز شد ..روزی که کیمیا شجاعی زنی 52 ساله خانه خود را بیدستان قزوین ترک کرد ولی انتظار فرزندان وی برای بازگشت این زن میانسال به خانه سرانجامی نداشت. آنها در نهایت مادر خود را در سردخانه پزشکی قانونی در حالی رویت کردند که طبق اظهارات ماموران پلیس جسد بی‌جان این زن بی‌گناه در گوشه ای خلوت در کمال آباد پیدا شده بود. از یک میلیون تومان طلایی که همیشه همراه او بود خبری نبود و قاتل وی را خفه کرده و به سبک سایر قتل های سریالی قزوین که از چندی قبل آغاز شده بود جان وی را گرفته بود.

پشت پرده قتل های سریالی در قزوین

مدتی بعد مهین غدیری، زن خشن و قاتل سریالی زنان قزوین که به گفته همکارانش یک بار یک فلاسک چای را به خاطر شرط بندی با همکاران مرد خود سر کشیده بود دستگیر و قتل 5 زن و یک مرد را در همان بازجویی های نخستین و با خونسردی تمام به عهده گرفت . اما ماموران هرچه از او خواستند درباره قتل کیمیا شجاعی اعتراف کند وی زیر بار نرفت و گفت نقشی در این جنایت نداشته و پس از مشاهده تصویر مقتول گفت اصلا چنین کسی را تا کنون ندیده است.

قتل های زنجیره ای برای سرقت طلا

وی به ماموران هشدارداد که قاتلی دیگر در سایه جنایات او مخفی شده و به همان سبک و سیاق او دست به این قتل زده است. البته حرف او زیاد جدی گرفته نشد تا اینکه 17 مرداد همان سال زن مسن دیگری به نام اقدس خلیلی ساکن محمدیه قزوین ناپدپد شد . اقدس نیز مانند مقتول قبلی، زنی چادری و با عفت بود و قیمت گردنبندها و دستبند طلای او که همراهش بود به 2 میلیون تومان می رسید. اقدس در بیابانهای اطراف آبیک پیدا شد در حالی که آثار خفگی روی بدن او مشهود و اثری از طلاهای او نبود.

پیدا شدن این جنازه پلیس قزوین را با چالشی جدی مواجه کرد چرا که آنها تازه با دستگیری قاتل سریالی زنان قزوین نفس راحتی کشیده و از فشار افکارعمومی بر آنها کاسته شده بود. آنها این بار ادعای مهین را جدی گرفته و متوجه شدند که سایه شوم قاتل سریالی دیگری بر استان تحت حفاظت‌شان پهن شده است.

جنایت های سریالی در قزوین

7 شهریور ماه 88 برای پلیس قزوین روز بدی بود . در این روز جنازه یاسمن دهقان نژاد زن 57 ساله ای ساکن محله محمدیه قزوین در هشتگرد کرج پیدا شد . 2میلیون تومان طلای او به سرقت رفته و آثار خفگی روی گردنش خودنمایی می کرد. قاتل سریالی زنان این بار عقب نشینی چند ماهه ای داشت و دستان جنایتکار او که بعدها اعتراف کرد جریان قتل ها و دادگاه مهین را مو به مو از مطبوعات دنبال می کرده است این بار به فاصله ای 6 ماهه قربانی دیگری گرفت .

محترم بانوی 47 ساله 17 اسفندماه از خانه اش در شریف آباد قزوین خارج و 48 ساعت بعد بی جان در جاده بویین زهرا پیدا شد . نحوه قتل و به سرقت رفتن طلاجات همراه او همه حکایت از مربوط بودن این قتل به 3 جنایت قبلی داشت.

قاتل مخوف کمی بیشتر از یکماه صبر کرده و دندان روی جگر گذاشت و این بار 23 روز گذشته از سال نو کبری میزایی 83 ساله را که پس از اقامه نماز جماعت از مسجدی واقع در محمدیه قزوین خارج شده بود سوار مینی بوس مرگ کرده و پس از قتل و دزدیدن 2 میلیون تومان طلای این زن جسد را در باغی در سه راهی شهر صنعتی البرز به حال خو د رها کرد.

مهدی احتمالا نمی دانست که به زودی سرنوشت و اعترافات او هم در مطبوعات توسط بقیه خوانده خواهد شد چرا که به‌رغم ادعای مهرعلیان، مدیر روابط عمومی دادگستری استان قزوین مبنی بر بی پایه بودن شایعه وجود یک قاتل سریالی دیگر در کوهپایه های البرز، پلیس به سرنخ‌های جدی برای دستگیری وی دست یافته بود.

توضیحات دادستان درباره قاتل سریالی قزوین

با دستگیری مهدی که از سوی دوستان خود به ناصر شهرت یافته بود مطبوعات و خبرنگاران تشنه خبر به سراغ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی دادستان وقت قزوین آمده و از او خواستند درباره عدم اطلاع رسانی مقامات طی این مدت توضیح دهد. نیارکی هم گفت : انتشار هرگونه خبر می‌توانست منجر به عدم دستگیری و فرار قاتل شود لذا به دلایل امنیتی و قضایی صلاح بر این بود تا در سکوت خبری و حفظ آرامش روانی مردم تا زمستان دستگیری، اطلاعاتی منتشر نشود.

وی درباره نحوه دستگیری دومین قاتل سریالی قزوین ادامه داد : بررسی‌های تیم تحقیق این قتل ها نشان می‌داد قاتل یا قاتلان دارای وسیله نقلیه عمومی هستند که بر این اساس طی 10 روز تمام خودروهای عمومی سطح استان بررسی شد.این قاتل سنگدل در حالی به دام افتاد که کارآگاهان یک روز پیش از دستگیری متهم را تعقیب کردند و دریافتند این مرد با مینی‌بوس خود ساعت‌ها بی‌هدف در سطح شهر پرسه می‌زند و در مواقعی نزدیک زنان مسنی که در خیابان منتظر خودرو بودند، مکث می‌کند.

با دستگیری ناصر متهم 37 ساله این پرونده، این جنایتکار در اعترافات تکان‌دهنده خود از قتل 5 زن مسن پرده برداشت.قاتل سریالی زنان در نخستین مراحل بازجویی انگیزه خود را از جنایت‌‌ها نیاز مالی عنوان می‌کرد. این در حالی بود که به گفته دادستان قزوین مرد شیطان‌صفت پیش از این به جرم ایجاد مزاحمت‌ برای زنان زندانی بوده است.

صادقی درباره نحوه قتل ها گفت : قاتل همه قتل‌ها را داخل مینی‌بوس خود که شیشه‌های آن تماما با پرده پوشانده شده بود، انجام می‌داد و با روحیه خشنی که داشت، در دو مورد با خشونت و ضرب و جرح قربانیان خود، پس از ارتکاب جنایت و سرقت زیورآلات مقتولان، آنها را در مناطق مختلف رها کرده است.

همچنین نتایج معاینات اولیه از قاتل دستگیر شده، نشان می‌دهد وی مشکل روانی نداشته و با آرامش جنایات خود را مرتکب می‌شده و در یک مورد با خونسردی حدود 2 ساعت با جنازه خونین مقتول در شهر می‌گشته تا جای مناسبی برای انداختن جسد پیدا کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه این نشست خبری درخصوص تجاوز به عنف مقتولان هم گفت: متاسفانه در یک مورد شاهد تجاوز به یکی از مقتولان هم هستیم.

اعترافات راننده ماشین وحشت

« من 5 زن را کشته ام و انگیزه ام از تمامی این جنایات سرقت پول و جواهرات این زن ها بوده است. همه طعمه هایم را هم اتفاقی انتخاب می‌کردم و چون می دانستم زنان مسن معمولا طلا و جواهر دارند به سراغ آنها می رفتم و آنها هم با این گمان که من مسافرکش عمومی ام با خیال راحت سوار ماشین من می شدند و...»

ساعت 10 فردا صبح مهدی . ف به اتهام قتل 5 زن و سرقت از آنها در سالن اجتماعات داگستری استان قزوین در حضور خانواده های قربانیان و ده‌ها خبرنگار و.. محاکمه می‌شود تا شاید با مجازات وی زخم های دل خانواده های قربانیان وی اندکی التیام پیدا کند.

آخرین جمله قاتل سریالی زنان قبل از اعدام

ساعت ۶:۳۰ صبح امروز قاتل سریالی ۵ زن در حالی که دو خودروی پلیس خودروی حامل وی را اسکورت می کردند به محل اجرای حکم آورده شد.

مهدی وقتی به محل اجرای حکم رسید برای آخرین بار با برادرش خداحافظی کرد. نماینده دادستان قزوین قبل از اجرای حکم گفت: بر اساس رای شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین مهدی فرجی به اتهام قتل عمد ۵ زن به نام های کیمیا، اقدس، یاسمن، محترم و کبری، همچنین سرقت طلا و پول قربانیان دستگیر و با توجه به کشف اموال متهم در صحنه جرم کشف اموال قربانیان در خودروی قاتل، وجود خون مقتولان در خودروی، اقرار سریع متهم در جلسات متعدد، گزارش پزشکی قانونی که وجود جنون را در قاتل را منفی دانسته و ملاحظات دفاعیات وکیل مدافع در جلسه دادگاه، ارتکاب قتل محرز شده و به ۵ بار اعدام در ملاء عام، دو سال حبس تعزیری و ۸۴ ضربه شلاق محکوم شد.

حکم صادره در روز ۲۲ دی ماه سال ۸۹ از سوی قضات شعبه ۶ دیوان عالی کشور تایید شد و با استیذان از رییس قوه و درخواست اولیای دم امروز در ملاء عام اجرا می شود.

در ادامه مراسم مهدی اجازه خواست تا صحبت کند. میکروفن در اختیارش قرار گرفت. او گفت:از همه مردم قزوین به دلیل ایجاد رعب و وحشت عذرخواهی می کنم و از اولیای دم می خواهم مرا ببخشند و حلال کنند. از خانواده ام خواستم برایم حلالیت بگیرند.

امروز از کرده خودم پشیمانم و به افرادی که فکر اعمال مجرمانه را دارند توصیه می کنم به دنبال خلاف نروند چرا که آخرش پشیمانی است و به سزای اعمالشان می رسند. در این مدت نیز توبه کردم و امیدوارم خدا توبه ام را قبول کند.

در حالی که عقربه به ساعت ۷ نزدیک می شدند متهم بالای چارپایه قرار گرفت و طناب دار به دور گردنش انداخته شد. پسر یاسمن – یکی از مقتولان -به نمایندگی از اولیای دم چارپایه را کشید و حکم را اجرا کرد. پس از گذشته ۴۵ دقیقه نیز جسد به پایین منتقل شد. با تایید مرگ از سوی پزشک پزشکی قانونی جسد مهدی برای تحویل به خانواده اش از محل منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟