مزاحمت به یک زن جلوی چشمان پلیس در تهران / راز پلید فاش شد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ هادی زمانیان رییس کلانتری ۱۱۱ هفت‌چنار گفت: 14 مهرماه، حوالی ساعت ۱۴ ماموران کلانتری ۱۱۱هفت چنار در حوالی بریانک در حال گشت‌زنی بودند که متوجه می‌شوند دو جوان ۳۰ساله مزاحم یک خانم شده‌اند.

وی افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و خانم ۲۵ساله نیز با اعلام نارضایتی به ماموران گفت: این دو نفر برایش ایجاد مزاحمت کرده‌اند؛ ماموران برای بررسی بیشتر هر دو نفر را به کلانتری منتقل می کنند و در بازرسی از این دو متهم، تعداد قابل توجهی کارت‌های جعلی از جمله کارت عوامل نیروی انتظامی و کارت پایان خدمت کشف و ضبط می شود.

به گفته زمانیان، هر دومتهم اعتراف کردند که کارت‌ها را از یکی از استان‌های غربی کشور و هرکدام را به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان خریداری کرده‌اند و با آنها، اقدام به اخاذی از مردم می کردند؛ از جیب هر دو متهم هم حدود یک میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط شد که احتمالا از راه اخاذی به دست آورده بودند.

رییس کلانتری ۱۱۱هفت‌چنار با اشاره به اینکه پس از تشکیل پرونده هر دو نفر به مقام قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد، در صورت مواجهه با چنین مواردی به سرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 614165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟