راز فریادهای وحشتناک در قلب تهران چه بود؟! / نیمه شب همه جا خون بود + عکس

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 11:35 دقیقه شامگاه پنج شنبه 10 مهر امسال بود که اهالی ساختمانی در منطقه انقلاب صدای درگیری و کمک خواهی یکی از همسایه ها را شنیدند و به سرعت از خانه هایشان خارج شده و به جلوی در خانه مرد همسایه رفتند.

در ورودی خانه باز بود که همسایه ها به آرامی وارد خانه شده و در ابتدا با بدن نیمه جان مرد همسایه که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند و کمی آنطرف تر بین آشپزخانه و سالن پذیرایی مرد 35 ساله ای غرق خون روی زمین افتاده بود و دیگر نفس نمی کشید.

پلیس در صحنه جرم

همین کافی بود تا تیمی از امدادگران اورژانس و ماموران کلانتری 148 انقلاب در محل حاضر شده و ماجرای درگیری مرگبار به بازپرس مرادی در شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران پای در صحنه جرم گذاشتند و مشخص شد مرد 35 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

همسایه ها در تحقیقات پلیسی عنوان کردند که صدای درگیری به گوش رسید و وقتی به جلوی در آمدیم و وارد خانه شدیم دیدیم مرد همسایه که 60 ساله است غرق خون روی زمین افتاده و به سختی نفس می کشد و مرد دیگری در چند قدمی آشپزخانه غرق خون به کام مرگ فرو رفته است.

درگیری مرگبار بخاطر معامله موتور

مرد 60 ساله که مغازه دار است پس از بهبود از بیمارستان مرخص شد و در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: چند ماه قبل قصد داشتم موتور بخرم و یکی از دوستانم احمد را که قصد فروش موتورش را داشت به من معرفی کرد و چندباری در خصوص خرید موتور با هم صحبت کردیم و همدیگر را ملاقات کردیم.

وی افزود: آخرین بار برای خرید موتور 27 هزار تومان به عنوان بیعانه به احمد پرداختم و قرار شد چند روز دیگر موتورش را برای من بیاورد و معامله خرید موتور را انجام دهیم.

عامل این درگیری مرگبار ادامه داد: شب حادثه خانواده ام به میهمانی رفته بودند و من داخل خانه بودم که با احمد هماهنگ کردم برای معامله موتور به خانه بیاید و او نیز پذیرفت و خودش نیز اصرار داشت که معامله را در خانه انجام دهیم.

مرد 60 ساله گفت: احمد وقتی به خانه آمد و برای ریختن چای به آشپزخانه رفتم که ناگهان از پشت به سمت من حمله کرد و با چاقو ضرباتی به من زد که در ادامه من چاقویی که روی میز بود را برداشتم و تازه فهمیدم او به قصد سرقت از خانه ام وارد خانه شده و قصد کشتنم را دارد که برای دفاع از خودم با چاقو ضرباتی به احمد زدم.

وی افزود: من قصد کشتن نداشتم و برای دفاع از خودم با چاقو به او ضربه زدم که هر دو روی زمین افتادیم و در درگیری برای اینکه همسایه ها به کمکم بیایند فریاد می کشیدم و در حالیکه غرق خون بودم خودم را به جلوی در رساندم و در را باز کردم که همسایه ها به کمک بیایند و به سمت سالن پذیرانی رفتم و روی زمین افتادم.

این مرد در پایان گفت: من قصد کشتن نداشتم و در دفاع از خودم دست به این کار زدم.

بنا بر این گزارش، بازپرس مرادی در این مرحله دستور داد تا تحقیقات از همسایه های مرد 60 ساله صورت بگیرد و با توجه به اینکه احمد هنوز شناسایی نشده تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 613466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟