شباهت عجیب سرنوشت سها رضانژاد با معین شریفی در کردکوی / 7 روز دیگر چه می شود؟

 حدود ۲۰ روز از گم شدن معین شریفی جوان ۳۷ ساله اهل کردکوی در مناطق جنگلی این شهرستان می‌گذرد و تلاش‌ها برای یافتن اثری از او بی‌نتیجه مانده و حالا فرماندار این شهرستان خبر از بررسی ابعاد جنایی این پرونده داده است.

به گزارش رکنا ، 25 شهریورماه امسال بود که معین شریفی برای پیاده‌روی، مسیری را که بارها از آن تردد کرده بود برای پیاده‌روزی عصرگاهی انتخاب کرد. ساعت حوالی 22، خانواده که نگران شده بودند موضوع را به هلال احمر و پلیس اطلاع‌رسانی کردند. از همان ساعات اولیه جست‌وجو برای یافتن اثری از این جوان 37 ساله آغاز شد.

تیم‌های آنست هلال احمر و ناجا، گروه‌های کوهنوردی، تجهیزاتی مانند هلی شات، سگ‌های زنده یاب و همه توان این مجموعه‌ها به کار گرفته شد اما تلاش‌ها برای یافتن اثری از فرد گمشده بی نتیجه باقی ماند.

ابراهیم قدمنان، فرماندار شهرستان کردکوی در این باره اظهارداشت: پس از جست‌وجوی چند هفته‌ای و عدم موفقیت در یافتن اثری از معین شریفی با هماهنگی فرمانداری، هلال احمر و ناجا فراخوانی برای همکاری کوهنوردان منطقه برای یافتن اثری از معین شریفی داده شد که حدود 70 کوهنورد بار دیگر منطقه‌ای که احتمال داده می‌شد بتوان سرنخ یا اثری از این جوان پیدا کرد، جست‌وجو شد.

وی افزود: در چند مرحله مسیر مزار شهید گمنام کردکوی تا روستای کوهستانی رادکان و از مسیر غرب به شرق نیز عملیات جست‌وجو از مناطق جنگلی سرکلاته تا شموشک انجام شده است.

مظنونان به اداره آگاهی فراخوانده می‌شوند


فرماندار کردکوی بیان داشت: بخشی از مناطق صعب‌العبور، دره‌ها و گودال‌ها با هلی‌شات بازبینی شد اما نتوانستیم اثری از این جوان پیدا کنیم.


بررسی ابعاد جنایی پرونده مفقودی جوان 37 ساله در جنگل‌های کردکوی/ پرونده به دستگاه قضایی سپرده شد


وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی درباره مفقود شدن این جوان کوهنورد گفت: تحقیق درباره این پرونده و رسیدگی به این موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته و دستگاه‌های متولی ابعاد دیگر آن را بررسی خواهند کرد.

قدمنان درباره اینکه این پرونده دارای ابعاد جنایی است یا نه، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم هیچ فرضیه‌ای را رد یا تأیید کنیم اما آنچه برای ما و حتی خانواده فرد گمشده مسجل شده این است که اثری از این جوان در منطقه جنگلی وجود ندارد. بهرحال دستگاه متولی ابعاد مختلف این اتفاق را بررسی می‌کنند.

وی گفت: قرار شده با هماهنگی خانواده این جوان، مظنونان احتمالی به اداره آگاهی فراخوانده شوند و تحقیقات از این مسیر هم ادامه پیدا کند تا به سرنخ‌هایی درباره این پرونده برسند.

پس از گم شدن سها رضانژاد که پس از 27 روز جسدش در جنگل‌های منطقه پیدا شد، این برای دومین بار است که مفقود شدن فردی در این منطقه جنگلی خبرساز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سها رضانژاد

 

کدخبر: 612854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟