زن همسایه راز رفت و آمدهای یک مرد به خانه مهنوش را می دانست / آن روز شوکه شدم !

به گزارش رکنا، ۲۴ اردیبهشت امسال زن جوانی با پلیس ملارد تماس گرفت و از بوی نامطبوعی که از خانه زن همسایه به مشام می‌رسید شکایت کرد. وی گفت: چند روزی است که از خانه مهنوش بوی تعفن می‌آید و هر روز بیشتر می‌شود. چند باری زنگ خانه مهنوش را زدم اما کسی در را باز نکرد. او تنها زندگی می‌کند فقط هر چند روز یک بار شوهر صیغه‌ای‌اش به دیدنش می‌آید. معمولاً هم اگر جایی می‌خواست برود به من می‌گفت که مراقب خانه‌اش باشم. تصور می‌کنم اتفاقی برایش رخ داده باشد.
کشف جسد
به دنبال این تماس مأموران کلانتری راهی محل شدند و پس از هماهنگی‌های قضایی با ورود به خانه، جسد زن جوان را در حالی که از زمان مرگش چند روزی می‌گذشت پیدا کردند. خانه به هم ریخته بود اما سرقتی رخ نداده بود. متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ را خفگی اعلام کردند. سالم بودن درهای ورودی نشان می‌داد که قاتل، فردی آشنا است که در یک درگیری با مقتول دست به جنایت زده است. به دستور بازپرس، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه یافت.
ردپای یک مرد
در ادامه بررسی‌ها مشخص شد، مهنوش از همسر سابقش صاحب دو پسر خردسال و یک دختر است. اختلافات خانوادگی باعث شده بود او یک سال و نیم قبل از همسرش جدا شود و مدتی بعد نیز به عقد موقت یک مرد درآمده بود. اختلافات خانوادگی و درگیری‌هایی که با هاشم همسر سابقش داشت این احتمال را مطرح می‌کرد که وی در این جنایت نقش داشته باشد.
بدین‌ترتیب دستور بازداشت مرد میانسال صادر شد. از آنجا که وی ساکن تهران بود کارآگاهان جنایی شهرستان ملارد با نیابت قضایی راهی تهران شدند تا هاشم را برای تحقیق و بازجویی به عنوان مظنون این جنایت بازداشت کنند.
با مشخص شدن محل زندگی وی و به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، کارآگاهان به سراغ وی رفتند. اما مرد میانسال منکر جنایت شد و در تحقیقات گفت: یک سال و نیم قبل از همسرم جدا شدم و در این مدت همسرم هر چند وقت یک‌بار برای دیدن بچه‌ها به ما سر می‌زد. حدود یک ماه قبل از مرگش او را دیدم که برای دیدن بچه‌ها آمده بود و بعد از آن خبری از او نداشتم. باتوجه به اینکه جنایت در شهرستان ملارد رخ داده بود، بازپرس مصطفی واحدی، دستور انتقال مرد میانسال به شهرستان ملارد و ادامه تحقیقات از سوی آنان را صادر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟