780 مرد خطرناک فارس در دام پلیس

به گزارش رکنا ، سردار رھام بخش حبیبی، پنجشنبه افزود: اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی، درگیری، تھدید با سلاح سرد و گرم، عربده‌کشی، ایجاد رعب و وحشت، ضرب و شتم، زورگیری، سرقت به عنف و مسلحانه و گردنکشی در صفحات فضای مجازی در سوابق این مجرمان به چشم می‌خورد.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه این مجرمان، بیش از ۱۰۰ تیغه انواع سلاح سرد از نوع قمه، ساطور، تبر و ... کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار داشت: همچنین قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش با هدف مقابله با اعمال مجرمانه از قبیل تظاهر مستانه، اخلال در نظم عمومی، تیراندازی، چاقوکشی، عربده‌کشی، نزاع و درگیری، قدرت نمایی و تشدید و تسریع در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت به ویژه در صحنه جرم، از امردادماه ۹۹ در استان فارس فعال و راه‌اندازی شده است.

حبیبی، اضافه کرد:امنیت شھروندان خط قرمز پلیس است از این رو تحرکات اراذل و اوباش توسط پلیس این استان رصد می‌شود و برابر قانون با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین در چارچوب طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با فروشندگان سلاح سرد، در بازدید از ۳۵ واحد صنفی در این استان، یک ھزار و ۴۰۰ تیغه انواع سلاح سرد از نوع ساطور، قمه، دشنه، تبر و...کشف شد و در پیوند با این سلاح‌ها هشت نفر نیز دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 611873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟