این 2 زن همه دزدان تهران را می شناختند / پاتوق در مولوی بود

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "مهدی اسدی" رئیس کلانتری 116 مولوی گفت: ماموران کلانتری مولوی در پی کشف چند پرونده سرقت و دستگیری متهمان پرونده به دست آوردند که سارقان پس از سرقت، اموال سرقتی را به مالخران در حوالی خیابان مولوی می فروختند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات پلیسی موفق شدند، نشانی دقیق مخفیگاه مالخران را در حوالی خیابان مولوی شناسایی کنند، گفت: در بررسی های پلیسی مشخص شد که مالخران 2 مرد و یک زن بوده که با همکاری یکدیگر اموال سرقتی را از سارقان خریده و پس از خرد کردن، قطعات آن را به عنوان وسایل و قطعات دست دوم می فروشند.

وی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و تیمی از ماموران عملیات کلانتری روز گذشته برای دستگیری مالخران و بازرسی از مخفیگاه آنها وارد عمل شدند و در یک عملیات پلیسی هر 3 متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی با این توضیح که متهمان هنگام خرد کردن یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی دستگیر شده اند، افزود: در بازرسی از آنها تعداد فراوانی اموال سرقتی از قبیل دوچرخه، رینگ و لاستیک، دستگاه فرز و غیره کشف شد.

رئیس کلانتری مولوی ابزار داشت: متهمان در کلانتری به 50 فقره مالخری با همکاری یکدیگر اعتراف و هر 3 متهم پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 611547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟