عجیب ترین دفاع قاتل جوان در تهران / مقصر بیمارستان است نه من !

به گزارش رکنا، بیستم مهر ماه سال 95 زن سالخورده ای به پلیس آگاهی رفت و از مرگ پسر 32 ساله است به نام احسان در بیمارستان خبر داد.

وی گفت: پسرم 8 ماه قبل در درگیری خیابانی با پسری به نام مجید زخمی شد .او به بیمارستان منتقل شد و چند روز بعد ترخیص شد. اما در مدت 8 ماه همیشه بیمار بود تا اینکه یکباره حالش بد شد و به بیمارستان منتقل شد .پسرم به خاطر عفونت روده جان سپرد. پسرم یک فرزند خردسال دارد ومن از طرف خودم و نوه ام از مجید به خاطر قتل شکایت داریم.

با این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد .بررسی ها نشان می داد احسان ۸ ماه قبل در درگیری خیابانی زخمی شده و در این مدت بیمار بود.

با اطلاعاتی که خانواده قربانی به پلیس داده بودند مجید، به اتهام قتل عمدی ردیابی و بازداشت شد .اما قتل عمدی را نپذیرد.

درگیری خیابانی موجب قتل پسر جوان

مجید در تشریح جزئیات ماجرا گفت: احسان چند روز قبل با برادر کوچکم درگیر شده بود .آن ها با هم اختلاف قدیمی داشتند. به همین خاطر به هواخواهی از برادرم با احسان درگیر شدم و با کاردکی که در دست داشتم ضربه ای به شکم او زدم. اما من بلافاصله پشیمان شدم و او را برای درمان به بیمارستان منتقل کردم.

وی ادامه داد: پزشکان زخم او را پانسمان کردند و به او گفتند باید هفته ای یک بار برای تعویض پانسمان به بیمارستان برود .حتی پزشکان گفتند ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشد. اما احسان دیگر به بیمارستان مراجعه نکرد و همین موضوع باعث عفونت زخم و مرگ او شد.

این متهم گفت: باور کنید من باعث مرگ احسان نشدم. من اگر می‌خواستم او را بکشم،بلافاصله او را به بیمارستان منتقل نمی کردم. او با رضایت خودش و به اجبار از بیمارستان ترخیص شد و دیگر پیگیر ماجرا نشد و همین اهمال‌کاری موجب مرگ او شد. من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم .

راز قتل احسان جوانی که در بیمارستان فوت کرد

در این میان پرونده برای بررسی به کمیسیون پزشکی قانونی فرستاده شد .کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد علت فوت احسان ضربه‌ای که مجید ۸ ماه قبل به او زده نبوده است .

اولیای دم به این اظهارنظر اعتراض کردند .به این ترتیب پرونده به کمیسیون ۵ و ۷ نفره فرستاده شد .این بار کمیسیون ۵ و ۷ نفره پزشکی قانونی نیز در گزارشی اعلام کردند علت فوت ،ضربه ای نبوده مجید زده است.

با اعتراض دوباره اولیای‌دم این بار پرونده برای بررسی به کمیسیون ۹ نفره پزشکی قانونی فرستاده شد .کارشناسان پزشکی قانونی این بار اعلام کردند ۸۰ درصد علت فوت، ضربه ای بوده که مجید به شکم احسان زده است .ضربه موجب سوراخ شدن روده شده و عدم پیگیری قربانی موجب عفونت و وارد شدن عفونت به خون قربانی و مرگ وی شده است.

با این اظهار نظر برای مجید به اتهام قتل عمدی کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد . قرار است مجید به زودی به اتهام قتل عمدی محاکمه شود .این در حالی است که ما در قربانی و رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند صغیر قربانی درخواست قصاص را مطرح کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟