تهدید به قتل فوتبالیست مشهور تیم ملی در ترکیه + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ستاره سابق فوتبال ترکیه از سوی همسرش تهدید به قتل شد.

رسانه های ترکیه گفتند که همسر ستاره فوتبال برای این که بتواند با عشق دوران نوجوانی اش ازدواج کند و پول و ثروت همسرش را به دست بیاورد قاتلی را با مبلغ قابل توجهی اجیر کرده که با اسلحه فوتبالیست را به قتل رسانده و او را دفن کند ، حتی برای این جنایت اسلحه ای خریداری کرده تا با شلیک گلوله همسرش کشته شود.

اجیر کردن قاتل برای قتل فوتبالیست مشهور

ادعای رسانه های ترک حاکی از آن است که امره عاشیک 43 بار هم با پیراهن تیم ملی ترکیه به میدان رفته و با همسرش بر سر جدایی از هم در یک دعوای حقوقی درگیر هستند.

پس از اجیر کردن قاتل توسط همسر فوتبالیست در نهایت قاتل از انجام این کار پشیمان شده و واقعیت را به فوتبالیست ترکیه ای اعتراف کرد که در پی شکایت ستاره فوتبال به اداره پلیس و افشای این ماجرا همسرش و مرد اجیر شده دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند.

کشتن شوهر برای رسیدن به ارث و میراث

همسر فوتبالیست در اعترافاتش گفت وقتی به این نتیجه رسید که خودش نمی‌تواند شوهرش را به قتل برساند به سراغ یک قاتل کرایه‌ای رفته و برای کشتن و دفن او در موقعیتی دورافتاده به قاتل مبلغ 1.3 میلیون دلار پرداخت کرده است.

گفتنی است مقامات دادستانی ترکیه به زودی علیه همسر ستاره فوتبال به اتهام اقدام به قتل کیفرخواست صادر خواهند کرد و تاریخ دادگاه به زودی اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟