جزئیاتی از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد از زبان فرمانده + فیلم
حجم ویدیو: 9.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35

به گزارش رکنا، سردار حسین دقیقی امشب در جمع خیران و فعالان عرصه کمک مومنانه در استان همدان این دیار را در غرب کشور پشتوانه فعالیت‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دفاع مردم همدان از مردم مظلوم خطه کردستان و خدماتی که به آنها داشتند آنها را از دست گروهک‌ها نجات داد.

سخنانی درخصوص سال های دفاع مقدس

وی گفت: گروهک‌های ضد انقلاب با برنامه جدی و سنگین وارد منطقه شدند اما کمک‌های مردم همدان به این منطقه بسیار اثرگذار بود و جای تقدیر دارد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه همدان همانند دوران دفاع مقدس فعال و با نشاط در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و تحقق اهداف آن پیش می‌رود گفت: این دیار فرماندهانی مانند سردار همدانی و قهاری‌سعید را دارد که ممکن است مردم نسبت به برخی از آنها مانند سردار قهاری‌سعید شناخت نداشته باشند و یا کمتر باشد.

وی با اشاره به اینکه شهید قهاری‌سعید عمر خود را در مناطق غرب و شمال غرب کشور گذراند و خدمات بسیاری را ارائه کرد اظهار کرد: استان کرمانشاه امنیت منطقه شرق خود را مدیون تلاش‌های سردار قهاری‌سعید است.

سردار دقیقی در ادامه سخنانش سردار همدانی را شخصیتی ملی و بین‌المللی عنوان کرد و افزود: شهید حسن صوفی نیز فردی توانمند و جهادی بود که برای هر قشر برنامه ریزی خاصی داشت.

وی لشکر انصارالحسین(ع) را از پشتوانه‌های دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: استان همدان امروز نیز در ارتباط با شهدای مدافع حرم جایگاه ممتازی در سطح کشور دارد.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به برگزاری همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خمینی (ره) در سال ۷۰ اظهار کرد: در این همایش چند هزار مقاله دریافت کردیم و افرادی مانند شهید صیاد شیرازی هر سال در آن سخنرانی می‌کردند.

وی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم نقش رهبری امام(ره) در دفاع مقدس را به خوبی تبیین کنیم تأکید کرد: نقش رهبر معظم انقلاب در حفظ امنیت کشور نیز به خوبی تبیین و تشریح نشده است.

شهادت سردار سلیمانی و موشک باران پایگاه عین الاسد

سردار دقیقی افزود: در ماجرای شهادت شهید سلیمانی و موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد، اگر این کار را انجام نمی‌دادیم آمریکا ممکن بود تهدید خود در هدف قرار دادن پنجاه و چند نقطه فرهنگی ایران را عملیاتی کند و بعدا هم این کار را تکرار کند، اما با رهبری و شجاعت فرمانده کل قوا این اقدام علیه دشمن انجام شد.

وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: اگر کشوری از تمام سلاح‌های دنیا برخوردار باشد اما اگر رهبری ترسو داشته باشد، آن سلاح‌ها به دردش نمی‌خورد.

عین الاسد را زدیم که امنیت ایران از دست نرود

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه اگر عین‌الاسد را نمی‌زدیم امنیت ایران از دست می‌رفت افزود: فرمانده معظم کل قوا فرمانده و رهبری الهی هستند که دست ما را گرفته‌اند و ضمن عبور از بحران به امنیت و آرامش می‌رسانند.

سردار دقیقی نعمت ولی فقیه را عامل تأمین امنیت دانست و اظهار کرد: در جریان پیروزی جبهه مقاومت نقش راهبردی رهبر معظم انقلاب غیرقابل انکار است به همین دلیل باید افراد در این زمینه کار کرده و این مهم را تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر مشکلات اقتصادی را حل کنیم انقلاب اسلامی در این عرصه نیز الگو خواهد شد گفت: رفع بیکاری نیازمند حضور مردم در صحنه است همان طور که در هشت سال دفاع مقدس با این استراتژی به موفقیت رسیدیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس امنیت را زیرساخت همه فعالیت‌ها عنوان کرد و گفت: حالا که این نعمت بزرگ در کشور ما برقرار است باید مشکلات اقتصادی را با حضور گسترده مردم و با مدل اقتصاد مقاومتی رفع کنیم.

وی حضور آیت‌الله شعبانی به عنوان جوان‌ترین نماینده ولی فقیه در استان همدان را یک انتخاب بسیار خوب از سوی رهبری برشمرد و خطاب به مردم همدان گفت: به شما تبریک می‌گویم که رهبری چنین هدیه ارزشمندی را به شما داده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟