قتل ناموسی در یافت آباد تهران / شامگاه اول مهر رخ داد + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 7:30 عصر اول مهر امسال بود که ماموران کلانتری 151 یافت آباد در جریان درگیری خونینی قرار گرفتند و ماموران با حضور در صحنه درگیری با جسد خونین پسر جوانی روبرو شدند که همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مصطفی واحدی در صحنه جرم حاضر شدند.

درگیری خونین در یافت آباد

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که این درگیری خونین بین 2 خانواده افغان و به خاطر مسائل ناموسی و مالی رخ داده است که در این درگیری 3 برادر زخمی و برادر دیگر در این صحنه به کام مرگ فرو رفته است.

ماموران خیلی زود موفق شدند 5 نفر از کسانی که در این درگیری حضور داشتند را بازداشت کنند و در گام بعدی یکی از برادرهای قربانی این جنایت که خودش مجروح شده بود هدف تحقیق قرار گرفت.

برادر قربانی جنایت به ماموران گفت: من و برادرهایم در بازار شاد آباد به عنوان نگهبان کار می کردیم و هر کدام از ما در یک قسمت نگهبانی می دادیم و با عاملان قتل برادرم نیز از قدیم اختلاف داشتیم.

وی افزود: شب درگیری 3 برادر همراه عموی شان و 6 نفر از بستگانشان به خاطر اختلاف قدیمی مان به سراغمان آمدند و با هم درگیر شدیم، آنها همه چاقو به دست بودند و ما 4 برادر نیز برای دفاع از خودمان چوب به دست شدیم که در این درگیری برادرم به قتل رسید و من و 2 برادر دیگرم زخمی شدیم.

مرد جوان ادامه داد: در این درگیری 2 برادر، عمو و 2 تن از بستگانشان که در این درگیری حضور داشتند دستگیر شدند و 4 نفر دیگر از صحنه درگیری فرار کردند.

ادعای بیگناهی 2 برادر

کارآگاهان در تحقیقات میدانی و تجسس از افرادی که در این درگیری حضور داشتند پی بردند که 2 برادر دستگیر شده عاملان قتل مرد جوان هستند اما 2 متهم در بازجویی های ابتدایی ادعا می کنند که در صحنه درگیری چاقو نداشتند و دست به قتل نزده اند.

بنا بر این گزارش، مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امورجنایی تهران دستور داد تا تحقیقات برای دستگیری ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران تحقیقات را برای دستگیری دیگر متهمان فراری آغاز کنند و متهمان دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟